Sent com és Ford una marca de molt pes al mercat internacional, saben molt bé que no té a veure res el mercat automobilístic nord-americà amb la resta de mercats internacionals, especialment referent a les diferències evidents entre els gustos dels americans respecte als gustos dels conductors europeus o asiàtics.

Tanmateix, això no significa que el fabricant dels Estats Units no t'importa també tenir a Europa un model que encaixa molt millor amb les necessitats dels nord-americans: el Ford Explorer.

 

En aquest cas estem davant d'un model que se situa bastants esglaons per sobre respecte al Kuga referent a mida, sent així un SUV de més de 5 m pensat per a aquells que necessiten molta habitabilitat i molta capacitat de càrrega a més de comptar|explicar amb un d'aquests models que compten|expliquen amb una de les millors tecnologies quant a mecànica per part de la marca americana.

El Ford Explorer, un SUV PHEV XXL molt top

I és que aquest model es pot associar únicament a una mecànica híbrida endollable, un motor que li permet no tan sols lluir l'etiqueta 0 de la DGT sinó convertir-se en una opció polivalent gràcies que pot recórrer més de 50 km sense gastar una gota de gasolina i, alhora, ser un model perfecte per afrontar llargs viatges en autovia i autopista gràcies a comptar amb un motor de combustió.

 

Una mecànica que en conjunt va acabar oferint més de 450 cavalls de potència i que, com no podia ser de cap altra forma tenint en compte les característiques del model porta associada a una tracció a les quatre rodes i a una transmissió automàtica, per la qual cosa es converteix també en una opció molt Top per als quals busquen allunyar-se de l'asfalt sense problema.

Això sí, tota aquesta combinació d'elements acaba derivant en un preu de partida que el situa per sobre dels 80.000 € tal com podem veure en la pàgina web de la marca americana, per la qual cosa evidentment es tracta d'un dels models més exclusius de Ford.