Ford té diversos models al seu catàleg que poden presumir de ser models amb molt pes al nostre mercat així com al mercat europeu. Això sí, segurament el model que més enorgulleix la marca americana és el que pot presumir de ser el més venut de la seva classe a nivell mundial: el Ford Mustang.

I és que aquest Mustang és l'esportiu més venut del món, un model que encarna l'essència dels muscle car autèntics americans, és a dir, un model en qui la potència del motor i el seu rendiment és per damunt de tot, fins i tot del disseny i de l'aerodinàmica.

En Ford no busquen amb el seu Mustang que aquest sigui un model estilós en les seves formes, amb un bon coeficient quant a l'aerodinàmica o amb una molt bona habitabilitat. El que busquen per damunt de tot és un model amb un enorme motor sota del seu capó que provoqui que molts es quedin mirant quan circula pels carrers.

 

Això sí, dins de les diferents versions del Ford Mustang, una de les que més crida l'atenció és la versió descapotable, la versió càbrio, que pot presumir de ser, evidentment, el càbrio més venut del món.

El Ford Mustang amb carrosseria descapotable, un muscle car exòtic i amb una relació qualitat/potència/preu immillorable

Quant als preus, la diferència entre les dues versions no és enorme. Com bé podem veure al configurador de la marca, el Mustang amb carrosseria Fastback,la carrosseria normal, té un preu de 52.639 euros en la seva versió d'accés. Per la seva part, la carrosseria convertible o càbrio augmenta el seu preu fins i tot en 4.000 euros, és a dir, fins als 56.639 euros.

Una diferència de 4.000 euros que, tenint en compte que el sostre descapotable li dona a aquest Mustang una imatge més esportiva fins i tot, molts estan disposats a pagar. Això sí, si aquest model és el més venut en la seva categoria a nivell mundial no és precisament per la seva capota o pel seu disseny, sinó pel motor que amaga sota del capó.

 

En el cas del Mustang més senzill de tots, arriba ja amb una mecànica V8 de 5 litres de cilindrada i amb una potència de 450 cavalls. Si bé és cert que existeix la possibilitat de configurar-lo amb una transmissió automàtica, no són pocs els que opten per configurar-lo amb una transmissió manual per a així poder treure el màxim profit al potent motor d'aquest model.

A tot això se li ha d'unir també un equipament de sèrie amb l'últim en tecnologia de Ford així com detalls que accentuen el seu caràcter esportiu com els diferents modes de conducció amb cartografia del motor, direcció, control d'estabilitat i control de tracció.

Uns preus ara en oferta que converteixen al Ford Mustang no tan sols en el muscle car per excel·lència a nivell mundial quant a vendes, sinó també en un model que, per preu, és un dels millors esportius del moment.