Com no podia ser de cap altra manera tenint en compte que Ford és una de les marques amb més quota de mercat a nivell mundial, el fabricant americà sap molt bé que ha d'anar adaptant el seu catàleg de productes als diferents mercats en els quals és present.

I com bé saben en Ford, a les carreteres europees són cada vegada més les marques que estan apostant pels models cent per cent elèctrics, entre altres coses perquè són els EV els que acaben regnant a les carreteres a nivell mundial. És més, no és cap altre que el Tesla Model Y, un SUV cent per cent elèctric, el que pot presumir de ser un dels cotxes amb més matriculacions en el que portem d'any.

 

No és casualitat llavors que, tenint en compte que els SUV s'han convertit a la carrosseria de moda a Europa, Ford hagi optat per anar a buscar Tesla amb una oferta molt interessant del seu Mustang Mach-e, un SUV cent per cent elèctric molt interessant per relació qualitat/preu.

El Ford Mustang Mach-e és un SUV elèctric interessant per preu

Per molt que no fossin pocs els que es van portar les mans al capdavant quan van veure que Ford utilitzava el nom de Mustang per a un model elèctric, el cert és que aquest Mustang Mach-e passa per ser una alternativa a models com el Model Y amb una prestacions més que interessants.

Amb un motor de 269 cavalls de potència i una bateria de 76 kWh, aquest Mach-e en la seva versió d'accés acaba tenint una autonomia de 439 quilòmetres segons el cicle d'homologació WLTP, una xifra que evidentment pot variar depenent del tipus de conducció, sent més gran en conducció urbana i menor en conducció per autopista o autovia a altes velocitats.

 

Comptant amb els descomptes disponibles, el preu de partida d'aquest model acaba sent de poc més de 45.000 euros, per la qual cosa, aplicant els ajuts del Govern, el seu preu es queda per sota dels 40.000 euros, sent així una opció perfecta per a aquells que busquen un SUV elèctric que es queda a mig camí entre un model generalista i un model prèmium.

Saben a Ford que no serà en cap cas el seu model més venut a Europa, però promocionar-lo amb bons descomptes és una manera més que evident d'anar preparant el terreny per a altres elèctrics que vindran en els propers anys.