Sent com és un dels seus models més importants a nivell europeu, en Volkswagen s'han pres molt seriosament la nova generació del seu Tiguan, un SUV compactes que passa per ser una excel·lent opció per a aquells que busquen un model que es quedi a mig camí entre una opció generalista i una marca prèmium.

 

Com sol ser habitual és la marca alemanya, aquest Tiguan passa per ser una opció realment interessant a nivell de tecnologia, acabats, nivell de qualitat i equipament, encara que, com sol ser també habitual en el fabricant, no és que sigui una opció precisament barat. I menys si es tracta de la nova versió híbrida endollable que ja té preus a Espanya.

Els preus del nou Volkswagen Tiguan PHEV

La marca alemanya ha obert ja el llibre de llegits d'aquesta versió, un Tiguan híbrid endollable que es pot configurar amb fins a quatre opcions diferents depenent del motor.

Si ens centrem en el motor més senzill, ens trobem un motor híbrid endollable de 204 cavalls de potència que es pot configurar amb els tres nivells d'acabat que proposa la marca alemanya: l'acabat Life, amb un preu de 51.850 euros, l'acabat MÉS, amb un preu de 52.050 euros i l'acabat R-LINE, el més esportiu, per 58.510 euros.

 

Un esglaó per sobre apareix l'opció que arriba amb un motor també híbrid endollable per a en el seu cas amb una potència augmentada fins als 272 cavalls de potència, que en aquest cas tan sols es pot configurar amb el nivell més alt dins de la seva gamma d'acabats, el R-LINE, per 61.810 euros.

Evidentment la seva mecànica passa per ser un dels millors arguments de venda d'aquest model, entre altres coses perquè gràcies a comptar amb una d'enorme de gairebé 20 kW hora, aquest Tiguan híbrid endollable pot arribar a recórrer fins a 100 km utilitzant tan sols el motor elèctric, la qual cosa el converteix en una opció realment polivalent sent així una opció perfecta per al dia a dia en manera elèctrica i per a llargs viatges utilitzant el motor de combustió.

L'únic problema en aquest cas és que els seus preus són, per a molts, massa elevats, pel que no seria estrany que aquesta versió lliure endollable, per molt interessant que sigui, sigui una de les menys venudes.