No ha de caminar el campió en hores baixes Fernando Alonso gaire content amb el seu Alpine, que no acaba de funcionar en els circuits com toca. Davant d'aquesta situació, i suposem que per oblidar-se una mica de tanta fatalitat, l'asturià ha decidit recórrer a una altra marca, italiana per a més senyals, si es tracta de trajectes privats i no competitius. A Mònaco, on ara viu, Fernando ha estat vist (i gravat) al volant d'un exclusiu Ferrari LaFerrari.

Un model molt especial
El model al volant del qual ha estat vist el pilot espanyol és un superesportiu exclusiu que es va desenvolupar durant els anys en què va formar part de la Scuderia. El Ferrari LaFerrari es va presentar, de fet, al Saló de Ginebra de 2013. És hereu d'altres de superesportius de la marca italiana com el Ferrari F40, el Ferrari F50 o el Ferrari Enzo.
Com és?
Al seu interior, compta amb una mecànica híbrida que ofereix 963 CV de potència gràcies a un motor gasolina V12 de 6.2 litres de 800 CV i a una unitat elèctrica de 163 CV. El pes del vehicle és de 1.350 kg, accelera de 0 a 100 kn/h en 3 segons i té una velocitat punta de 350 kn/h. Al món només hi ha 499 unitats i el seu preu era superior al milió d'euros. Segons Alonso, és el millor Ferrari mai dissenyat. I, sembla, ho prefereix al seu Alpine A110S.