Els models de set places mai no han estat un tipus de cotxe que hagi arrasat precisament del nostre país. Si bé és cert que és un tipus de cotxe destinat a famílies molt nombrosa així que per tant no va destinat precisament al públic general que les nostres carreteres, solen tenir unes quotes de vendes molt baixes.

És per això que la immensa majoria de fabricants opten per posar a la venda models de grans dimensions amb cinc places que, això sí, tinguin disponible una tercera fila de seients, encara que la immensa majoria dels casos és una tercera fila en la qual els que vagin en ella no és que vagin precisament còmodes.

 

Existeixen opcions interessants per relació qualitat preu actualment al nostre mercat dins del segment dels SUV de set places, entre elles Skoda Kodiaq, el Peugeot 5008 o el Seat Tarraco. Tanmateix, un dels set places que més està triomfant al nostre país en els últims temps és el Dacia Jogger, un model que de fet pot presumir, com sol ser habitual és la marca romanesa, i fer el set places més barat a les carreteres espanyoles.

EVO apunta a Dacia i a la resta de 7 places amb el seu nou SUV

Però ull perquè tant cap a com la resta de fabricants que aposten pels set places saben que està apunto d'aterrar en nostre llançat un nou model que està cridat a convertir-se en un dels més venuts precisament per la seva excel·lent relació qualitat preu. I és que és un model que es queda mig camí per preu entre el Dacia i els de les marques generalistes.

No és altre que el EVO7, un model que se situa un esglaó per sobre del EVO5 i que representa l'opció més familiar i de més mida de la jove marca italiana que està apostant per models molt interessants per relació qualitat preu.

 

I és que es pot destacar que aquest EVO7 estarà disponible al nostre país amb un preu de partida que es queda just per sota dels 33.000 €, un preu que no compta amb cap tipus de promoció i descompte, per la qual cosa evidentment pot acabar sent més baix a través de les diferents ofertes als concessionaris.

Amb dimensions d'un SUV familiar i un motor de gasolina de 170 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica així com amb un gran equipament de sèrie i molta tecnologia, es posiciona com una opció molt racional per a aquells que, això sí, no volen saber res de les marques generalistes tradicionals i vulgui apostar per aquesta jove marca italiana que aposta, com ho fan molts fabricants que arriben des de la Xina, per models molt racionals quant a preu.