El Škoda Scala és un d'aquests models que, si bé és cert que no pot presumir precisament de ser dels més venuts en el seu segment, el dels compactes, sí que pot presumir de ser una de les millors opcions quant a relació qualitat preu, entre altres coses perquè, com és habitual a la marca associada al grup Volkswagen, aquest model passa per ser dels millors quant a habitabilitat i capacitat de càrrega, convertint-lo en un dels compactes mes polivalents.

 

El problema en el seu cas és que no ha estat altra que Citröen la que ha decidit convertir al seu model estrella en aquest segment i un dels models més venuts del segment a Espanya, el C4, en una opció realment interessant a través d'una oferta que passa per la versió que compta amb un motor que permet a aquest compacte lluir l'etiqueta ECO de la DGT.

El Citroën C4 MHEV està en oferta

La marca francesa fa gust molt bé que cada vegada són més els espanyols que busquen aquesta etiqueta de la DGT, per això ha optat per dotar al seu compacte amb una mecànica micro híbrida que en aquest cas arriba amb un motor de gasolina de 136 cavalls de potència i, a més, unit a una transmissió automàtica, un motor que li permeti ser un cotxe prou potent per afrontar qualsevol tipus de situació i, alhora, tenir uns consums bastant més baixos que els d'alguns dels seus rivals directes.

Citroën té ara en oferta aquesta versió que arriba juntament amb un nivell d'acabat intermedi en el que, si bé és cert que no comptarem potser amb el nivell de qualitat d'altres models del seu segment, així que comptarem amb un nivell de tecnologia molt elevat, per la qual cosa no trobarem gens imprescindible a faltar.

 

El millor en el seu cas és que, per molt que aquesta configuració acabi tenint un preu de partida que se situï gairebé als 30.000 €, la marca francesa ha decidit ara llançar una oferta que rebaixa el seu preu en gairebé 5000 €, per la qual cosa podrem aconseguir amb una unitat amb aquesta configuració un preu de partida d'uns 25.000 €, un preu que evidentment no associat a condicions específiques de finançament i que acabarà sent més elevat al final del procés.

Una estratègia comercial que segurament provocarà que les vendes del Škoda, que ja no eren precisament gaire nombroses, siguin encara més baixes, una cosa que és probable que provoqui un moviment comercial també per part de la marca txeca.