No van ser precisament pocs els que, quan Jeep va presentar al seu nou Avenger, el model destinat a ajudar a créixer en vendes a la marca americana a les carreteres europees, van deixar molt clar que tot apuntava que aquest model anava a convertir-se en una de les autèntiques referències a les carreteres del vell continent.

Una idea que va cobrar encara més força quan, a començaments d'aquest any, aquest model va rebre el premi al Cotxe l'Any a Europa 2023, un premi que, si bé és cert que en cap cas no garanteix una millor quota de mercat, sí que fa evident el bon treball que ha realitzat la marca amb aquest nou SUV.

Es pot tenir en compte, això sí, que almenys fins i tot aquest mes de maig passat, un mes en el que aquest model sí que ha començat a evidenciar que sembla que ha estat una aposta encertada, les xifres de vendes d'aquest xip eren massa baixes per parlar d'ell com un model d'èxit.

El Jeep Avenger 'desperta' el maig a Espanya

Les xifres en aquest sentit ens enganyen. Si bé és cert que aquest model ocupa ara la posició 100 al Top 100 de cotxes més venuts a Espanya el que portem d'any, una posició que evidentment que la marca vol millorar, és molt important destacar que, de les poc més feble matriculacions que acumula aquest SUV en els cinc primers mesos, gairebé 700 van arribar el mes de maig passat, un mes en què va aconseguir acabar en la posició 50.

 

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, veient precisament que aquest model sembla que ha arrencat comercialment, la marca americana ha optat per aplicar-li una sèrie interessants descomptes, sobretot a la versió elèctrica. Mentre que la versió de combustió té un preu de partida que es queda just per sobre els 21.000 €, la versió elèctrica parts dels poc més de 27.000 € gràcies al descompte de gairebé 8000 € aplicat pel fabricant americà.

De moment, com era d'esperar, la versió més venuda d'aquest model és la que compta amb un motor de combustió, però no seria estrany que els propers mesos la quota de mercat de la versió elèctrica anés poc a poc augmentant i, amb ella, el pes d'aquest model a Espanya.