Si hi ha un model a Espanya que pot presumir de ser el low cost de referència des de fa ja molts anys, aquest no pot ser cap altre que el Dacia Sandero. No és que sigui un secret que la marca romanesa ha trobat en el seu Sandero la seva millor arma, un model amb un preu tan baix que fins i tot les versions més ben dotades de la seva gamma continuen sent versions més barates que les de la competència.

Un Sandero que, ull, aquest mes d'abril passat ha donat un cop a sobre de la taula quant a vendes i ha deixat clar que és un model que continua donant molta guerra en el que resta d'any.

I és que, amb més de 1.800 vendes, el Sandero ha acabat en una més que destacable cinquena posició aquest mes d'abril, la qual cosa l'ha ajudat a escalar fins a la vuitena plaça en la llista general del que va d'any. És cert que té set rivals per davant, però també ho és que no seria estrany, i més veient els resultats d'anys anteriors, que aquest Sandero guanyarà alguna posició en el que resta de curs.

 

Això sí, no és l'únic model low cost que està triomfant a Espanya. És més, hi ha un model que, si bé no arriba ni de lluny a les vendes del Dacia, pot presumir de ser més barat que l'utilitari romanès i, al seu torn, d'haver multiplicat les vendes en tot just un mes.

El Fiat Panda continua sumant adeptes gràcies als seus baixos preus

No és cap altre que el Fiat Panda. Un Fiat Panda que va aconseguir el mes de març passat una xifra de vendes de tan sols 265 matriculacions, el que 'va obligar' la marca italiana a moure fitxa amb una bona promoció.

I s'ha notat. De fet, el mes d'abril passat les vendes s'han multiplicat, i aquest Panda ha aconseguit ni més ni menys que 586 matriculacions. Així, tenint en compte les vendes dels mesos anteriors, amb totes elles aquest utilitari ocupa ara la posició 54 del rànquing general de vendes.

 

A Fiat saben que no poden fer front a les vendes del Sandero, per això juguen encara més amb el preu del seu Panda . Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de la versió d'accés d'aquest model és ara de tan sols 9.803 euros, un preu que el deixa per sota dels 10.590 euros que té com a preu la versió d'accés del model romanès.

Tenint en compte que de sèrie arriba ja amb un motor de 70 cavalls i amb etiqueta ECO de la DGT gràcies als seus sistema de micro hibridació, és, al marge de ser el cotxe més barat d'Espanya, també el més barat que pot lluir l'etiqueta ECO de la DGT.