De la mateixa manera que Volkswagen té el Touareg i Skoda té el Kodiaq, Seat té també el seu SUV de mida gran i és, a més, el cotxe més car de la marca espanyola. Veurem què ens ofereix la seva versió híbrida, però ja avancem que és cara. Potser, fins i tot, massa per tractar-se d'un Seat.

Seat Tarraco Híbrido
Seat Tarraco Híbrido

Quant costa?

Segons el portal d'ofertes quecochemecompro.com, qui desitgi aconseguir un Seat Tarraco híbrid aquest estiu haurà d'abonar 50.560 euros com a mínim, ja que aquest és el preu oficial de la versió d'accés. A canvi d'aquesta inversió, t'emportes a casa un SUV de 4,73 metres de llarg amb set places i un maleter de 760 litres que equipa un motor PHEV 1.4 de 245 CV. Els acabats són correctes i tenen poc a envejar als d'altres vehicles del seu nivell i preu.

Complet equipament

De sèrie, el Seat Tarraco inclou òptiques LED dinàmiques, sostre panoràmic doble, entapissat a pell, assistent a l'aparcament automàtic, suspensió adaptativa, control d'ascensos, contraporta automàtica, accés sense clau, engegada per botó, lector de senyals de circulació i detector de fatiga, vianants i ciclistes. En suma, un gran cotxe que, tanmateix, queda lluny del nivell de qualitat percebuda que ens ofereix el Volkswagen Touareg. El problema principal del Tarraco és el seu preu: els 50.560 euros que costa superen amplísimamente els 32.100 de la seva versió amb motor de combustió i els 46.500 d'un DS7 Crossback híbrid o els 48.000 d'un Kia Sorento amb motors PHEV