Un dels cotxes que més ha ajudat a què Toyota hi ha augmentat de forma notable la seva quota de mercat a Espanya en els últims anys ha estat el C-HR. Si bé és cert que la primera generació d'aquest model va generar alguns dubtes tenint en compte que el seu disseny es distanciava clarament de la resta, al cap de pocs mesos d'estar a la venda ja es va fer evident l'encert del fabricant japonès amb aquest model.

És més, és precisament un dels models que més s'han venut a Espanya en els últims anys, per això la marca va ser molt conscients que, amb la segona generació que acaben de llançar al mercat, no ho anaven a tenir precisament fàcil per repetir l'èxit comercial de la primera.

És per això que un dels grans al·licients de compra que tenen aquest model és que, més enllà de comptar amb un motor híbrid auto recarregable, Toyota ha decidit que ja des de la versió d'accés sigui un dels millors models quant a dotació del seu segment, convertint així a la versió més senzilla de totes en un model molt a tenir en compte.

El Toyota C-HR més bàsic arriba ja molt bé dotat

En l'apartat mecànic ens trobem amb un motor híbrid auto recarregable de 140 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i que li permet no tan sols en lluir l'etiqueta ECO de la DGT si no tenir un consum mitjà de tan sols 4,7 l als 100, una xifra realment baixa per a un model de la seva categoria i que fins i tot pot acabar sent més baixa si fem un ús correcte de la bateria en conducció urbana.

 

Però on realment destaca aquest models referent a tecnologia, equipament i ajuts a la conducció de sèrie, un dels punts forts de Toyota que li han ajudat convertir-se en la marca de referència al nostre país. És més, referent a sistemes de seguretat ajuda i passiva, aquest Toyota pot presumir de ser un dels millors models del seu segment, així també referent a connectivitat i qualitat de materials.

És cert que el preu de partida de la versió d'accés s'acosta als 32.000 €, un preu bastant superior a què tenia la versió d'accés de la generació anterior quan estava al mercat, que costava uns 24.000 €. Tanmateix, també és cert que és un model millor en tots els sentits i que, com la resta de cotxes a la venda al nostre país, s'ha vist immers en l'augment generalitzat de preus.