Els que han seguit de prop les últimes novetats de SsangYong saben que, d'una banda, el fabricant coreà ha estrenat recentment una de les seves grans apostes per a Espanya i per a Europa en els últims temps, el Torres i, per un altre, que el fabricant deixa d'existir tal com el coneixem fins ara, entre altres coses perquè va ser adquirit fa poc per KG Mobility.

L'estratègia de la marca en aquest sentit és passar per una transició en la qual els seus nous models ja llueixin el nou logo als seus frontals, encara que es pot destacar que, per exemple, la nova versió del Tívoli no llueix cap logo al frontal. Sí que ho farà l'esperada persiana elèctrica del nou Torres, un model que ja es dirà KGM Torres i que evidencia el salt endavant quedat aquest fabricant, apropant-se cada vegada més opcions fins i tot prèmium.

 

El futur KGM Torres apunta èxit

No és que sigui precisament cap secret que l'actual SsangYong Torres ja pot presumir de ser un dels models més atractius i el que es refereix al disseny, entre altres coses perquè es diferencia clarament dels seus rivals de segment. És per això que no són pocs els que estan esperant amb ganes que arribi la versió 100 × 100 elèctrica d'aquest model.

Una versió en la que, com és habitual en alguns models que compten amb versions tant amb motors de combustió com amb motors elèctrics, hi haurà petits canvis a nivell estètic, sobretot en la part davantera. A més, aquesta versió elèctrica perdrà actituds lluny de les mancat, encara que es pot tenir en compte que no és precisament el model més interessant quant a conducció offorad.

 

No se saben encara els preus oficials d'aquest model que arribarà en aquest 2024, però ja se sap que comptarà amb una autonomia superior als 450 km segons el cicle WLTP i que hauria de tenir un preu que rondarà entre els 40.000 i 45.000 €, sent així una de les millors opcions en el seu segment, i més tenint en compte que, a nivell d'equipament i tecnologia, és un dels models més atractius.