Fins fa tot just uns anys, els que tenien la intenció de fer-se amb un model prèmium tenien molt poques opcions més enllà dels concessionaris de Mercedes, Audi i BMW. Les tres marques alemanyes concentraven la immensa majoria de les vendes d'aquest tipus de models tant a Espanya com a Europa. Tanmateix, com bé saben aquests fabricants, en els últims temps han estat diverses les marques que han emergit al vell continent amb ofertes de models tan prèmium com les seves però amb preus molt més ajustats.

Un bon exemple d'això és Lexus, la marca prèmium de Toyota que pot presumir de tenir al seu catàleg alguns dels models més atractius quan relació qualitat/disseny/tecnologia/preu. Si bé és cert que són molts els que segueixen situant Lexus un esglaó per sota respecte a les tres marques alemanyes per excel·lència, també ho és que els models de la marca japonesa no tenen res a envejar en molts sentits a BMW, Audi Mercedes.

 

I un dels models que evidencia aquest salt endavant quedat Lexus en els últims anys és el nou NX, un SUV de mida mitjana que competeix contra grans models com són el BMW X3, l'Audi Q5 o el Mercedes GLC.

El Lexus NX és un SUV prèmium amb motor híbrid amb un preu molt atractiu

El millor en aquest cas és que, més enllà de l'elegant disseny i de totes les característiques prèmium que té aquest Lexus NX, com no podia ser de cap altra manera la marca apostat per dotar-los d'una gamma de motors en els quals les mecàniques híbrides tenen tot el protagonisme. Al cap i a la fi, si hi ha una marca que té més experiència que cap altra aquest tipus de models és Toyota, per això no han dubtat a dotar els seus models prèmium amb aquest tipus de mecàniques.

 

En el cas del NX més senzill de tots, que com podem veure en quecochemecompro.es té un preu de partida de 46.500 tenint en compte tots els descomptes per finançar amb la marca, compta amb un motor híbrid pur de 242 cavalls de potència. Un motor molt potent però que al seu torn promet consums molt baixos tenint en compte que compta amb un motor de combustió així com amb un petit motor elèctric que l'ajuda molt en aquest sentit.

Si a això se li sumeixi un equipament de sèrie que res no ha d'envejar amb els que tenen els BMW, Audi o Mercedes, és més que lògic que cada vegada sigui més els que vegin aquest Lexus NX una alternativa més interessant quan preo els models alemanys.