No és que sigui precisament cap secret que és un dels elèctrics de moda al nostre país és el MG4. En aquest cas estem davant d'un elèctric amb una carrosseria de compacte, és a dir, un model que s'assembla quant a dimensions opcions tan populars a les nostres carreteres com és el cas del Seat León o el Volkswagen Golf, encara que en el seu cas el fet que sigui un model 100 × 100 elèctric el diferencia clarament dels seus rivals.
La part positiva respecte a aquest model és que, malgrat ser un elèctric i, per tant, teòricament ser un model molt més car que els de combustió, amb les diferents promocions actuals de la marca el seu preu es queda fins i tot per sota del que tenen models compactes amb motors de combustió tradicionals.
A més, es pot també tenir en compte que, per molt que sigui un dels elèctrics més barats al nostre mercat, això no implica que no expliqui|compti amb un bon motor o una bona bateria, sinó més aviat el contrari. I és que la versió més senzilla d'aquest model arriba amb una mecànica de 170 cavalls de potència i amb una bateria que li permet tenir 350 km d'autonomia, xifres i molt considerables per a un model que amb tots els ajuts pot arribar a costar fins i tot menys de 20.000 euros.
L'Abarth 500e, un caprici elèctric molt top
Són molt pocs els models que poden competir amb aquest MG4 referent a relació qualitat preu, però cap destacar que a Espanya hi ha diversos models que han sortit al mercat recentment i que passa per ser opcions potser més atractives quant a disseny i personalitat respecte al model xinès.
Una d'elles és l'Abarth 500e, la primera aventura 100 × 100 elèctrica de la marca esportiva del grup Fiat que, com no podia ser de cap altra forma, no deixa de ser la versió esportiva 100 × 100 elèctrica del Fiat 500e.
Tan sols fa falta veure les imatges d'aquest model per adonar-se que realment és un d'aquests models que passen per ser un caprici, ja que ni és el més ben dotat de la seva categoria ni és el que compta amb la millor habitabilitat capacitat de càrrega, però és un elèctric realment diferent de la resta i amb un toc esportiu molt vistós i molt atractiu.
Amb una mecànica de 155 cavalls de potència i una que li permet tenir una mica més de 250 km d'autonomia, no és tampoc el millor model quant a prestacions, però els que ho tenen al cap no busquen precisament que sigui el millor en cap cas, sinó un caprici que apunta a convertir-se en la nova moda entre els pijos al nostre país, una cosa que ja va succeir al seu dia amb les versions de combustió de l'Abarth 500.