Costa 9.000 euros més que el seu germà, però el supera per la dreta i per l'esquerra perquè és millor en tot menys en el preu. Parlem del Peugeot 3008 híbrid i del seu company, el 3008 convencional. L'elecció, entre els dos, és clara. I més amb els preus als que està la gasolina.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Les petrolieres tenen la culpa

Vols un Peugeot 3008, però no t'importa continuar deixant-te mig sou en carburant malgrat que el teu cotxe sigui un dels més eficients del seu segment? Bé, no hi ha problema: passa pel teu concessionari o taller autoritzat Peugeot més proper i emporta't un Peugeot 3008. A canvi de 30.300 euros, el preu, que li assigna aquest mes a la versió d'accés del cotxe el portal d'ofertes quecochemecompro.com t'emportaràs a casa un SUV mitjà de 4,44 metres de llarg amb 520 litres de maleter. El seu motor de gasolina amb 130 CV consumeix uns sis litres cada 100 quilòmetres, el que vol dir que gastaràs uns 12 euros cada vegada que cobreixis aquesta distància.

Hi ha una altra opció

L'altra opció que se't presenta, i sense canviar de model, és el Peugeot 3008 en versió híbrida: és igual en tot, fins i tot al maleter, que no perd capacitat. A disposició, tens dos motors: un PHEV de 225 CV i un PHEV de 300 CV. Ambdós consumeixen el mateix: 1 litre cada 100 quilòmetres. El cotxe costa, això sí, 39.300 euros segons el portal quecochemecompro.com. Són 9.000 euros més que el que val el 3008 convencional, però cada vegada que cobreixis 100 quilòmetres, estalviaràs 11 euros. Això significa que, quan el teu cotxe assoleixi la barrera dels 100.000 km, hauràs estalviat 11.000 euros si els preus actuals de la gasolina es mantenen. Per pensar-s'ho, veritat?