En els últims temps, com bé saben en Seat, units principals motius de preocupació d'immensa majoria de marques europees és l'arribada i la cada vegada més quota de mercat que tenen bona part de marques asiàtiques a les carreteres del Vell Continent.
Marques com MG que han arribat amb la clara intenció de convertir-se en una autèntica referència gràcies a l'excel·lent relació qualitat preu dels seus models. Tanmateix, es pot destacar també que a Espanya hi ha una marca europea que, per molt que continuï sent una gran desconeguda per a bona part dels conductors al nostre país, està guanyant també molt pes.
No és cap altra que la jove marca italiana DR Automobiles, un fabricant que té un ambiciós projecte per davant i que porta ja un temps llançant models molt interessants al mercat espanyol, entre ells un model que, de fet, ja s'ha convertit en una de les principals alternatives opcions tan assentades a les carreteres espanyoles com és el cas del Seat Ateca.
El DR 4.0, un SUV amb una bona relació qualitat/preu
No és altre que el DR 4.0, un model que per mida se situa en el mateix segment que el del Seat Ateca així com el de grans homes com és el cas del Kia Sportage, Nissan Qashqai o Peugeot 3008, encara que en aquest cas aquests tres models se situen bastant per sobre el que es refereix a preu.
El preu de partida d'aquest model se situa just per sota dels 23.000 €, és a dir, és més barat que la versió més senzilla del model espanyol. El millor en aquest cas és que, més enllà que arriba molt ben equipat de sèrie i de fet molt millor que el model de Seat i bona part dels models de gamma mitjana baixa del seu segment, és que arriba també de sèrie amb un motor que li permet reduir l'etiqueta ECO de la DGT gràcies a ser una mecànica bifuel amb GLP.
Com va ocórrer al seu dia amb MG, una marca que cada vegada és més coneguda a Espanya, el problema d'aquest model del seu fabricant és que almenys continuen sent molts els que tot just el coneixen, per això estan apostant per promocions tan interessants com aquesta que no té cap altre objectiu que donar a conèixer encara més a un fabricant que, sense cap dubte, i com bé saben en Dacia així com en altres marques, és molt probable que s'acabi convertint en una referència entre aquells que tinguin pressupostos ajustats al nostre país.