El DR 3.0 ha incorporat recentment una transmissió automàtica a la seva gamma a Espanya, un moviment clau per consolidar la seva presència en el competitiu segment dels SUV urbans. Aquest model, conegut pel seu disseny d'inspiració italiana i la seva ajustada política de preus, suma ara una alternativa pensada per als qui busquen més confort d'ús en ciutat sense renunciar a una proposta assequible.

La nova versió amb canvi CVT s'ofereix en dues configuracions: gasolina pura i bifuel amb GLP. El preu arrenca en 19 900 € per a la variant de gasolina, mentre que l'opció amb gas liquat de petroli, que afegeix l'avantatge de l'etiqueta ECO, ascendeix a 21 900 €. Es pot destacar que la gamma manté la seva filosofia de "tot inclòs", sense nivells d'acabat ni paquets opcionals, simplificant al màxim la decisió de compra.

 

El motor que dona vida a aquest SUV és un 1.5 de quatre cilindres que desenvolupa 116 CV i 135 Nm en la versió de gasolina, i 114 CV i 131 Nm en l'alternativa bifuel. En tots els casos, la tracció és davantera. Aquest bloc, juntament amb el nou canvi automàtic, busca un equilibri entre eficiència, fiabilitat i facilitat de conducció en ús diari.

Disseny italià i equipament tancat

Més enllà de la mecànica, el DR 3.0 aposta per una estètica diferenciadora. Amb 4,17 metres de longitud, una batalla de 2,56 metres i un maleter de 420 litres, se situa a la mitjana del segment B‑SUV, encara que crida especialment l'atenció per la dotació de sèrie que inclou des del primer esglaó de la gamma.

Entre els elements més destacables figuren els fars LED amb funció follow‑me‑home, llantes d'aliatge de 17 polzades, sostre solar elèctric, sensors d'aparcament, càmera posterior, climatitzador i un sistema multimèdia amb pantalla tàctil de 9 polzades compatible amb Apple CarPlay i Android Mirroring. També incorpora assistències com a control de creuer, limitador de velocitat, TPMS i trucada d'emergència.

D'altra banda, l'estratègia de no oferir versions diferenciades ni llestes d'opcionals és poc habitual al sector, però reforça la idea d'una oferta clara i tancada. Aquest plantejament permet que el DR 3.0 es posicioni davant rivals com MG ZS o Dacia Sandero Stewpay amb una proposta senzilla i competitiva.

L'arribada del CVT completa una gamma que ja era atractiva per preu i disseny. Ara suma un argument més per a qui busca un SUV urbà amb estètica europea, bon equipament i una relació cost-prestacions difícil d'igualar, consolidant DR Automobiles com una alternativa emergent al mercat espanyol.