Com bé saben en Peugeot, el seu 3008 pot presumir de ser un dels híbrids endolla parlis més venuts a les carreteres espanyoles. Una versió del seu SUV de mida compacta que, si bé és cert que no arriba al nivell de vendes que tenen les versions amb motors de combustió, s'ha convertit en un dels principals motius d'alegries de la marca francesa.

Això sí, saben també molt bé el fabricant de Stellantis que un dels seus principals rivals, el Lynk & Co 01, no deixa de guanyar pes a les carreteres del vell continent gràcies a la seva excel·lent relació qualitat preu i, sobretot, a la seva original proposta de fer-se amb un d'aquests models a través d'un sistema de subscripció mensual a l'estil de Netflix o Spotify.

 

Però el pitjor per a Peugeot i per a la resta de marques que volen tenir presència en el segment dels híbrids endollables és que aquest fabricant xinès que compta amb tota la tecnologia de Volvo té preparat un nou model que realment suposarà un veritable mal de cap per a models com el 3008.

El Lynk & Co 08, un SUV més atractiu que el 01

Serà a l'imminent Saló de l'Automòbil de Xangai on la marca presentar al seu nou model, el 08, un SUV del que ja es coneixen per la part de les seves característiques i que, tal com podem veure en les imatges, pot presumir de tenir un disseny molt més atractiu que el 01, l'únic model que es ven actualment de la marca les carreteres del vell continent.

És més, ja se sap que aquest nou 08 serà un model que tindrà dimensions més generoses que les de l'actual 01, és a dir, serà més llarg, però, al seu torn, serà més baix, el que el posiciona farà com una opció més dinàmica i atractiva en el visual.

 

Com no podia ser de cap altra manera tenint en compte l'èxit que està tenint el 01 a Europa, a la marca han optat per dotar a aquest nou 08 amb un motor híbrid endollar parli com un tipus de mecànica que no deixa de guanyar pes a les carreteres europees.

Evidentment serà un model més car que l'actual 01, però tenint en compte l'èxit del sistema de subscripció mensual, no seria estrany que les vendes de models com aquest Peugeot 3008 o també el Ford Kuga, un dels SUV híbrids endollables més venuts a Espanya, baixessin una vegada arribi la nova incorporació de la marca xinesa a les carreteres espanyoles el 2024.