Tenint en compte que en els últims anys són cada vegada més les marques xineses que estan arribant als principals mercats europeus, no és que sigui precisament casualitat que marques molt assentades en la indústria amb molt pes històric com Ford, Renault, Volkswagen i companyia hagin començat a deixar molt clar que, sempre des del respecte, el nivell de qualitat dels seus cotxes continua sent superior al dels cotxes que arriben des de la Xina, el principal mercat de la indústria actualment quant a quota de mercat.
Però el principal problema que tenen les marques clàssiques a Europa és que algunes marques xineses estan arribant a les carreteres del vell continent amb propostes molt interessants sobretot el que es refereix a preu i, a més, amb propostes cada vegada millors també referent a qualitat, fins al punt que cada vegada estan sent més els conductors que estan deixant de banda certs prejudicis i estar apostant per models de marques que han crescut de forma notable com és el cas de MG, una marca que ara forma part del gegant Saic Motors.
El MG HS és una opció que apunta a ser un èxit
Un model que exemplifica perfectament aquest salt de qualitat d'aquest tipus de fabricants és la nova generació del HS, un model que ja es troba la venda al nostre país en la seva versió híbrida endollable i que passa per ser una de les millors opcions actualment al mercat.
I és ques'ha de tenir en compte que, per molt que si no comptem amb cap tipus de promoció ni de descompte el preu de partida d'aquesta versió se situa entorn dels 37.000 €, comptant amb totes les promocions de la marca així com amb els ajuts del govern que busquen incentivar les vendes dels cotxes amb etiqueta ZERO, el preu de partida d'aquesta versió es queda en uns 27.000 €, sent un model que se situa en aquest sentit al mateix preu que molts rivals amb motors de combustió tradicionals.
Una versió que, més allà que arriba molt ben dotat de sèrie a nivell d'equipament, compta amb una mecànica híbrida endollable de gairebé 340 cavalls de potència i, el que és més important, una bateria que li permet tenir poc més de 90 km d'autonomia 100 × 100 elèctrica, el que el converteix en una opció realment interessant per a aquells que, per molt que continuïn escoltant que marques com Renault o Ford estan un esglaó per sobre quant a qualitat, estan començant a adonar-se que aquestes marques han arribat per quedar-se.