Poques marques millor que Dacia representen en la indústria de l'automòbil el que significa fabricar cotxes amb l'imprescindible per anar del punt A al punt B. Si bé és cert que la immensa majoria de fabricants generalistes tenen models molt senzills en les seves versions d'accés, el punt fort de la marca romanesa és que precisament juga la carta dels seus models low-cost millor que ningú, entre altres coses perquè els seus models se situen, sigui el segment que sigui, diversos esglaons per sota de la resta del que es refereix a preu.

Els seus models no van dirigits precisament aquells que busquen l'últim en disseny, el millor en tecnologia, les millors qualitats ni les millors prestacions, sinó per a aquells conductors que no li donen importància a tot això sinó que busquin un model senzill, fiable, amb un preu molt baix i que no doni problemes.

 

Precisament amb aquest tipus de conductors ment la marca decidit ara llançar una promoció per intentar augmentar les vendes del Spring actual en la seva última fase comercial. I és que no és que sigui cap secret que la marca ha renovat recentment aquest crossover elèctric, una actualització que es posarà a la venda al nostre país durant el pròxim estiu, per la qual cosa encara es pot comprar a Espanya la versió antiga o 'retro' d'aquest EV que va sortir a la venda el 2021.

El Dacia Spring 'antic' és una ganga

Tal com podem veure a la secció d'ofertes de la marca, la promoció actual deixa la versió d'accés d'aquest model per un preu que es queda per sota dels 16.000 €, per la qual cosa, comptant amb tots els ajuts de l'Estat, podrem tenir l'elèctric més barat al nostre país per un preu per sota dels 10.000 €.

Evidentment l'oferta va associat a condicions específiques de finançament, per la qual cosa el seu preu final acabarà sent més elevat, però això no significa que no sigui, sense cap tipus de dubtes, el xaruc en majúscules entre els cotxes low-cost elèctrics a Espanya.

 

Això sí, cap tenir en compte que som davant d'un model extremadament senzill en tots els sentits, sobretot a nivell mecànic i a nivell d'equipament, ja que compta amb un motor de tot just 45 cavalls de potència que li impedeixen ser un model realment viable a autovies i autopiste, més aviat pensat per moure's per entorns urbans, i una autonomia que ronda els 200 km.