Va ser fa tot just una setmanes quan Dacia va presentar l'actualització de meitat de cicle del seu Spring, el seu primer model 100 × 100 elèctric i que passa per ser una de les millors opcions per a aquells que volen fer el salt a la mobilitat elèctrica amb un model realment senzill en tots els sentits.

Tanmateix, en espera que arribi aquesta nova versió, la marca romanesa continua comercialitzant la versió anterior d'aquest model, i ho està fent amb una sèrie d'ofertes que el converteixen en un elèctric realment imbatible quant a preu. És més, aquest Dacia pot presumir de ser l'elèctric més barat ara a Espanya.

 

Es pot tenir en compte que, com bé saben els que s'han interessat en aquest model en concret, no estem en cap cas davant d'un elèctric pensat precisament perquè sigui un model polivalent, sinó més aviat, tenint en compte les seves prestacions, perquè sigui un model per moure's gairebé exclusivament per entorns urbans interurbans, per això el seu preu és també tan baix.

El Dacia Spring més barat costa poc més de 10.000 euros

Tal com podem veure al configurador de la marca, la versió d'accés d'aquest model té un preu de partida que se situa en poc més de 17.000 €, un preu que, això sí, va associat a condicions específiques de finançament.

Però el millor en aquest cas és que, si a aquest preu se li apliquen a més els ajuts del govern que busquen incentivar la venda de cotxes 100 × 100 d'elèctrics, la rebaixa pot arribar a ser de fins a 7000 €, pel que el Dacia Spring més barat de tots pot acabar tenint un preu de partida de poc més de 10.000 €.

 

Un Dacia Spring que, en la seva versió d'accés, compta amb un motor de tot just 45 cavalls de potència que no fa una altra cosa que deixar molt clar que és un model pensat per moure's gairebé exclusivament per entorns urbans interurbans i oblidar-se d'autopistes i autovies, i una bateria que li permet tenir poc més de 200 km, prestacions que evidentment no allunyar gaire dels elèctrics més venuts a Espanya però que no fan cap altra cosa que justificar el seu preu.

Conscients que molts reclamaven un motor més potent, en Dacia van llançar fa poc també una versió amb una mecànica de 65 cavalls, una versió que costa uns 2000 € més que la més senzilla i que passa per ser una opció més polivalent, encara que ja no és tan ganga com el d'accés.