Veient les xifres de vendes que ha aconseguit en els últims mesos el MG ZS, el model que s'ha convertit en l'autèntica revelació d'aquest 2023, en Dacia estan més que preocupats.

I és que el SUV low cost xinès no és tan sols que porti dos mesos sent el cotxe més venut al nostre país, sinó que, gràcies als seus bons resultats de vendes, el ZS ja pot presumir de ser ni més ni menys que el vuitè cotxe més matriculat a les carreteres espanyoles el 2023.

Veient la seva progressió, no són pocs els que asseguren que és molt probable que en aquests tres mesos que queden d'any pugui fins i tot augmentar la seva quota de mercat i aconseguir millorar la seva posició final, encara que es pot destacar que la diferència que té respecte al primer classificat, el Dacia Sandero, continua sent enorme, per la qual cosa en Dacia no estan preocupats en aquest sentit.

L'oferta del Dacia Sandero Stepway per frenar les vendes del MG ZS

El problema per a Dacia és que el MG ZS és un model amb carrosseria i mida similar al del Duster però amb un preu molt més proper al del Sandero. És per això que la marca romanesa ha optat per aplicar un interessant promoció a la versió més venuda del seu Sandero, la versió amb carrosseria Stepway i amb el motor 1.0 ECO-G de 100 cavalls de potència que, gràcies a comptar amb tecnologia bifuel, li permet utilitzar GLP i comptar així amb l'etiqueta ECO de la DGT, una cosa que el MG no pot dir.

 

Si optem per fer-nos amb aquesta versió a través del sistema de rènting, la quota mensual és de tan sols 325 euros al mes, una quota en la, com és habitual en el rènting, està inclòs el manteniment, l'assegurança i la gestió de multes, entre altres coses. Per poder tenir aquesta quota mensual tan baixa és necessari tenir un contracte de 6 anys, és a dir, 72 mesos, i un quilometratge màxim de 10.000 quilòmetres a l'any (60.000 quilòmetres en acabar el contracte).

Falta saber ara fins a quin punt promocions com aquestes van ajudar o no que la marca romanesa pugui frenar l'auge d'un model, el MG ZS, que s'està convertint en una de les opcions més venudes entre aquells conductors que buscar un model low-cost, un terreny que fins ara sempre havia estat domini de Dacia.