Un dels grans encerts de Dacia en els últims temps ha estat en llançament del Jogger, un crossover amb capacitat de fins a set places que pot presumir de ser evidentment el familiar amb set places més barat al mercat espanyol.

Un model que, si bé és cert que continua sent una opció low-cost, ha fet evident el salt davant que ha donat la marca romana en matèria de qualitat i equipament dels seus models, així com també el fet de ser el primer model de Dacia que es pot ser que configurar un motor híbrid auto recarregable.

 

Amb més de 4400 vendes en el que portem d'any, aquest Dacia pot presumir d'ocupar la posició 58 al nostre país. Evidentment no és una de les posicions més destacades del rànquing espanyol, però es pot tenir en compte que es tracta d'un model que ha arribat recentment al mercat i que va dirigit també a un públic molt concret.

Citroën convertirà el seu nou C3 Aircross en un rival del Dacia Jogger

Però el principal problema que té aquest model és que dins de no molt, concretament el pròxim 2024, no serà cap altra que Citroën la que posarà a la venda la nova generació del seu C3 Aircross.

Un model que, a diferència del que ocorre amb la generació actual, que passa per ser un SUV de mida urbana i que per tant no és un rival directe del Dacia, canviarà radicalment el seu disseny i la seva mida, convertint-se en un SUV de més dimensions i amb capacitat de fins a set places, per la qual cosa llavors sí que serà un dels principals rivals del model romanès.

 

Per molt que no sigui fins a meitat del proper any quan es vagi a presentar oficialment aquest model i que, per tant, les seves primeres unitats no arribaran fins a finals de 2024, ja se sap que Citroën oferirà dues opcions mecàniques d'aquest model, una amb un motor de gasolina i un amb un motor 100 × 100 elèctric.

Tampoc no se sap res un dels preus que tindran les diferents versions, però tenint en compte que si et veuen sempre ha apostat per oferir preus molt competitius en els seus models i que un dels grans objectius és el de guanyar terreny entre els que tenen un pressupost baix, no seria estrany que aquest nou C3 Aircross, més gran i més ben dotat, fos un rival també per preu del Dacia.