És de sobres conegut que el principal motiu pel qual Dacia s'ha convertit en una de les marques més reeixides a Espanya és pels baixos preus que fixa en els seus models. De fet, a excepció d'algun model molt concret, Dacia pot presumir de tenir els models més barats dels respectius segments en què participa.

Un bon exemple d'això és el Sandero, el model més venut no tan sols de Dacia sinó de tot el mercat espanyol, o el Jogger, el model de 7 places amb el preu més baix al nostre mercat. En el cas del Duster, l'arribada del MG ZS l'ha posat en un compromís, però continua sent una opció low cost molt interessant.

Això sí, el model que més crida l'atenció per la seva relació qualitat preu és el Spring, la primera aventura cent per cent elèctrica de la marca romanesa. Un Spring que, en espera que arribin elèctrics low cost des de la Xina, una cosa que acabarà succeint tard o d'hora a Espanya, continua sent una opció molt interessant per a aquells que busquen un elèctric amb un preu baix.

El Dacia Spring, un elèctric molt barat encara que amb limitacions

Tal com podem veure al configurador de la marca, l'oferta actual de la marca rebaixa gairebé a la meitat el preu d'aquest model, entre altres coses perquè en l'oferta ja es contemplen els ajuts del Pla MOVES.

 

L'opció més interessant passa pel finançament que proposen en Dacia amb una quota mensual de tan sols 125 euros al mes durant tres anys (36 quotes), amb, això sí, una quota d'entrada, una última quota, comissions i interessos. Així, el preu final a terminis deixa a aquest models per sota dels 23.000 euros, un preu realment sota tractant-se d'un elèctric.

Això sí, es pot destacar que l'oferta va associada a la versió més bàsica, la versió que compta amb un motor de tot just 45 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir poc més de 200 km d'autonomia. Així, és un model que no és que tinguin a les autopistes i les altes velocitats el seu millor terreny de joc, més aviat el contrari, és un model pensat gairebé exclusivament per moure's per terrenys urbans i interurbans.