En Dacia són molt conscients que el seu model més venut a Espanya, el Sandero, més enllà que sigui el model de referència al nostre mercat a nivell de quota de mercat, ha basat sempre el seu èxit en la seva excel·lent relació qualitat preu i, sobretot, en el baix preu que tenen les seves versions d'accés, tant a la carrosseria normal com a la carrosseria tipus Crossover, l'anomenada Stepway.

Això sí, en el fabricant romanès també són molt conscients que les versions d'accés d'aquest model no són precisament les més venudes, sinó que són molts els clients que van als seus concessionaris a la recerca de versions intermèdies.

 

I és que fixant unes versions d'accés amb un preu tan baix acaba provocant que les versions intermèdies o superiors, és a dir, les que porten millor dotades a nivell d'equipament i de preu, acaben tenint un preu molt similar a què tenen models de categoria superior però amb acabats més senzills.

Dacia amplia la gamma del seu Sandero

És per això que ara el fabricant associat a Renault ha decidit ampliar la gamma d'acabats del que és el seu model estrella sumant un nou nivell, el Journey, que de fet se situa en la part més alta, sent així el Sandero més ben dotat en tots els sentits.

 

En aquest cas es tracta de l'acabat anomenat Journey que es pot associar als dos motors més que coneguts d'aquest model. D'una banda, un motor de gasolina de 90 cavalls de potència que no compten amb cap tipus de sistema de micro hibridació i que arriben associat a una transmissió manual i, per un altre, una mecànica de 100 cavalls de potència que, malgrat que no compta amb cap sistema de micro hibridació, en poder utilitzar també GLP sí que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, sent segurament la versió més recomanable en aquest sentit.

Els preus de partida en aquest cas són de 15.040 € es configurem el Sandero amb l'acabat Journey i el motor de gasolina de 90 cavalls de potència i de 15.640 € amb el mateix acabat però amb el motor de 100 cavalls, una diferència de 600 € que realment val la pena pagar per poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT.