Quan Dacia va decidir arribar al mercat espanyol sabia molt bé el que havia de fer. I això no era cap altra cosa que intentar trobar el seu buit al mercat a base d'uns preus per sota de la gran majoria de marques generalistes al mercat de llavors.

La marca romanesa s'ha caracteritzat sempre per uns preus extremadament baixos i per llançar models al mercat molt senzills però que, fixant preus molt baixos de partida, tenen versions mitjanes que continuen sent més baixes que les de la gran majoria de les marques generalistes però que en molts casos són fins i tot millors.

Dos bons exemples d'això són els seus dos models més venuts en els últims anys a Espanya: el Sandero i el Duster. Dos models que han passat el seu èxit en una gamma de preus molt baixa així com als seus motors bifuel que els permeten poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT.

Una estratègia comercial que la marca ha intentat aplicar també en el nouvingut el mercat espanyol, el Jogger, un crossover familiar amb capacitat de fins a set places que pot presumir de ser el familiar més barat actualment al mercat espanyol.

 

Com la resta de models de la marca, aquest familiar pot presumir de ser un model molt barat amb què la gran majoria de marques generalistes amb prou feines pot competir. El problema en el seu cas és que sent com és un model de grans dimensions, li costarà trobar el seu buit al mercat. De fet, aquest model no pot presumir de ser un dels 100 models més venuts a Espanya.

Dacia rebaixa el preu del seu Jogger perquè les vendes augmentin

Sabien a Dacia que aquest familiar no anava a tenir l'èxit que tenen el seu compacte i el seu SUV, però segurament no s'esperaven que les vendes fossin tan baixes. És per això que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el fabricant associat a Renault ha decidit aplicar una interessant rebaixa la versió d'accés d'aquest model.

Així, amb el descompte actual de més de 2.200 €, el preu de partida d'aquest Jogger es queda just per sota dels 16.000 €. Un preu que està condicionat al finançament però que converteix a aquest familiar en un dels més interessants del seu segment.

 

Entre altres coses perquè, més enllà de tenir un preu molt baix, aquest Jogger pot presumir de tenir el mateix motor bifuel que tenen els altres models i que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT. Així, estem davant d'un model amb molta habitabilitat, molta capacitat de càrrega, l'etiqueta ECO de la DGT i un preu amb què molt pocs poden competir.

Falta saber l'hora fins a quin punt ofertes com aquestes van ajudar o no que aquest familiar, que no el té precisament fàcil tenint en compte que la tendència a Espanya és anar a buscar models cada vegada més compactes, guanyi o no peso en els propers mesos.