A Cupra no podrien ser més feliços. I és que els resultats de vendes del mes de març passat han situat el seu model estrella, el Formentor, com una de les autèntiques revelacions des de començament d'any.
Un model que aquest tercer mes de l'any ha aconseguit el seu millor resultat quant a vendes amb ni més ni menys que 1.261 matriculacions, xifra que ha fet d'ell el cinquè model més venut a Espanya al març. Xifra que, unida a l'aconseguida en vendes entre els mesos de gener i febrer, fan d'ell el tretzè model més venut a Espanya amb 3.063 vendes, un nombre de vendes més gran que el del Seat Ateca o el del Seat León, dos dels teòrics models estrella de Seat, la mara mare de Cupra.
Tenint en compte que Cupra, com marca, ha aconseguit en aquests tres mesos 3.259 vendes, és més que evident el bestial pes que té en elles el Formentor. Tanmateix, a Cupra fan gust molt bé que, si realment volen passar a ser una de les marques de pes a Espanya no poden basar el seu èxit en tan sols un model.
De fet, les tres marques que més vendes han aconseguit fins al moment en aquest 2022 al nostre país, Toyota, Kia i Peugeot, poden presumir de tenir diversos models entre els 100 més venut i una àmplia oferta. No és el cas de Cupra, que compta de moment amb l'esmentat Formentor i el Born com models propis així com els Cupra León i Cupra Ateca que, evidentment, deriven de Seat.
Cupra llança la versió més potent del seu Born i el converteix en un compacte esportiu molt top a un preu molt atractiu
És per això que Cupra ha optat per, com era d'esperar i com la pròpia marca ja havia anunciat, augmentar l'oferta del seu Born, el seu primer cent per cent elèctric, amb una versió que fins ara pot presumir de ser la més potent de la seva gamma.
No és cap altre que el Cupra Born e-Boost, una versió que arriba amb una potència de 231 cavalls que supera a la versió d'accés, que en aquests moments en espera que arriba la versió més bàsica amb un motor de 150 cavalls, és la que arriba amb un motor de 204 cavalls.
Apunten a Cupra, això sí, que aquests cavalls extra de la versió e-Boost estaran disponibles en moments puntuals, però el cert és que, amb aquesta versió, aquest Born es posiciona com una opció entre els que busquen un compacte elèctric amb esperit de GTI i, ull, per davant del Volkswagen ID.3, el seu 'germà' alemany amb qui comparteixen molta tecnologia, entre ella la mateixa plataforma.
El preu d'aquesta versió més esportiva del Cupra Born, que continua tenint això sí la mateixa autonomia, uns 420 quilòmetres, és de 40.220 euros sense comptar amb els ajuts, un preu que no s'allunya gaire dels 38.720 euros que té la versió de 204 cavalls.
