El Dacia Sandero continua sent, com no podia ser de cap altra manera veient la seva excel·lent qualitat preu, el model low cost més venut al nostre país. És més, com bé anuncien en el fabricant, el sender pot presumir de ser el model més venut a particulars des de començament d'any i, de fet, des de fa ja molts anys.

Amb la nova generació, la tercera, la marca ha fet un important pas endavant en tots els sentits, tant en el que es refereixi disseny, a l'equipament així com en matèria de seguretat i qualitat dels seus materials. Això sí, Dacia ha seguit els passos de la resta de fabricants importants a Europa i, per intentar sortejar les actuals crisis, ha optat per incrementar els seus preus eliminant, de fet, les versions d'accés d'aquest model.

 

I això no ha fet cap altra cosa que provocar que, per molt que el Sandero continuï sent un dels models més barats del nostre mercat, molts vegin amb bons ulls també alternatives low-cost que, com passa en aquest cas, fins i tot poden presumir de ser millors en tots els sentits.

El MG ZS, més barat que el Dacia Sandero i millor en tot

I una de les millors alternatives en aquest sentit és el MG ZS, un model que, si bé és cert que sent com és un shop es posiciona com el màxim rival del Dacia Duster, és un model que, per preu, li està robant vendes al Sandero mateix.

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la diferència entre les dues versions més bàsiques dels dos models és molt menor, tenint un preu de partida del Sandero de 13.040 i, en el cas del ZS, 12.950 €. Evidentment en els dos casos són preus ja amb tots els descomptes per finançament inclosos.

 

Més enllà que aquest ZS sigui un model una mica més barat que el Sandero, el que el converteix en una opció molt interessant és que, sent com és un SUV, pot presumir de tenir una habitabilitat més gran, ser un model de més mida i, també, tenir una capacitat més gran de càrrega, amb gairebé 450 litres pels 328 del Dacia, la qual cosa el converteix també en una opció perfecta per a famílies.

Si bé és cert que el seu motor de 106 cavalls de potència no és que sigui una meravella, sí que arriba molt ben dotat en el que es refereixi equipament de sèrie, posicionant-se així un esglaó per sobre del Sandero però, al seu torn, mantenint un preu més baix, per això és un dels models més a tenir en compte entre els quals tenen un pressupost molt ajustat.