És més que cert que en els últims temps el Tesla Model Y s'ha convertit en el model més venut de la marca americana, encara que això no significa que el Tesla Model Y no continuï sent una opció realment interessant fins i tot per a famílies. Encara que tingui menys habitabilitat i menys capacitat de càrrega que el SUV, el Model 3, que a més s'ha renovat recentment guanyant eficiència i millorant alguns dels problemes que tenia en el passat, continua sent una opció molt atractiva.

Això sí, com bé saben aquelles famílies que estan buscant fer-se amb un cotxe 100 × 100 elèctric però que els permeti viatjar d'una forma confortable amb molta capacitat de càrrega, hi ha algunes opcions al nostre mercat que passen per ser opcions fins i tot més interessants, especialment referent al seu preu.

 

Una d'elles és un dels models més desconeguts de MG, una marca que està arrasant el nostre país amb models com el MG ZS i el MG4. No és cap altre que el MG5, un elèctric familiar que passa per tenir un disseny tipus Crossover que no és que sigui segurament el més atractiu del mercat però que tampoc no fa d'ell un model desfasat, especialment al seu interior.

El MG5, un elèctric familiar a bon preu

Com no podia ser de cap altra forma sent com és un model d'una marca low-cost, preu acaba sent el seu millor argument de venda. Tal com podem veure en el configuradors de la marca, la versió d'accés d'aquest model té un preu de partida que es queda just per sobre dels 25.000 € sempre que optem per finançar la compra amb la marca així co |comptem també per fer ús de tots els ajuts del govern a la compra de cotxes 100 × 100 d'elèctrics.

 

La versió d'accés compte amb un motor de 184 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir una autonomia de 320 km, una xifra potser una mica justa per a aquelles famílies que busquin sobretot un model per recórrer llargues distàncies.

És per això que és segurament més interessant anar a buscar la versió que compta amb una bateria de més mida, en aquest cas una bateria de 61 kW que, unit a un vot menys potent, en aquest cas de 160 cavalls, li permet tenir una autonomia de 400 km. Aquesta versió té un preu, també comptant amb promocions i amb ajuts, quines parts dels poc més de 28.000 €, és a dir, continua sent una opció molt més barata que el Tesla Model 3.