Volkswagen no s'ha convertit en una de les marques amb més quota de mercat a nivell mundial precisament per casualitat. I és que els alemanys sempre tenen molt bon ull a l'hora d'escollir quins models han de posar a la venda en cada mercat.

En el cas del mercat europeu, saben molt bé els germànics que els SUV s'han convertit en la carrosseria de moda a les carreteres del vell continent. Per això estan apostant per ells, especialment pels SUV de mida més compacta, els denominats SUV urbans.

 

Tal com podem veure al configurador de la marca, Volkswagen no té tan sols un model en aquest segment, sinó que pot presumir de tenir fins a tres opcions dirigides a tres tipus de conductor diferent: el T-Roc, el T-Cross i el Taigo. I és precisament l'últim d'aquests tres models, el Taigo, el que ha estat l'últim en arribar i el que pot presumir de tenir, dels tres, un disseny més atractiu, entre altres coses perquè és el primer SUV amb carrosseria et preocupis que ha posat la venda Volkswagen en la seva història.

El Volkswagen Taigo, un SUV urbà amb el seu disseny com a millor arma

Per molt que la marca alemanya estiguessin més que contents amb les xifres de vendes dels T-Roc i T-Cross, Volkswagen sabia que posant un model de com aquest Taigo la venda a Europa podrien augmentar la seva quota de mercat, entre altres coses perquè aquest model tampoc no és que pugui presumir de tenir molts rivals directes per qualitat i per preu.

De fet, tal com podem veure en quecochemecompro.com, Volkswagen ha optat per ubicar a aquest caic just al mig dels seus altres SUV urbans, sent el cupè un model més car que el de T-Cross i alhora més barat que el T-Roc. Amb un preu de partida de poc més de 25.000 €, tot just 1.200 € més que el T-Cros, que va associat a condicions específiques de finançament que, per tant, comptant els interessos i les comissions ho acaba sent més alt, es posiciona com una de les opcions per sobre dels generalistes a Espanya.

 

Això sí, com se serà habitual a la marca alemanya, per molt que arribi amb un motor senzill, una gasolina de 95 cavalls de potència associada una transmissió manual, és a l'equipament de sèrie, en la qualitat dels seus materials i en la tecnologia que arriba de sèrie on Volkswagen es posiciona un esglaó per sobre de moltes marques.

Respecte al T-Cross, aquest Taigo pot presumir de ser un model molt més atractiu a nivell de disseny, sent precisament la seva línia més esportiva el que el diferencia clarament dels seus germans de segment i el que està provocant que cada vegada siguin més els que ho veuran amb bons ulls al nostre país.