Si bé és cert que Citroën té per davant a diferents marques generalistes quant a vendes en el rànquing general d'aquest 2022 a Espanya, també és cert que ocupar la setena plaça és un èxit important per part del fabricant francès.
Això sí, per molt que estigui aconseguint bons números, a Citroën volen continuar ampliant la seva quota de mercat, per això ha llançat ara una promoció més que atractiva per a una de les versions més interessants del seu SUV mida compacta, el C5 Aircross.
Cap tenir en compte que aquest model competeix en un dels segments més renyits del nostre mercat, un segment en el qual es troba, de fet, el Hyundai Tucson, el model més venut a Espanya en aquest 2022. És per això que, sent conscients que no serà res fàcil que el seu C5 Aircross augmenti la seva quota de mercat a Espanya, el fabricant francès ha decidit potenciar les vendes de la versió híbrida endollable.
En Citroën saben molt bé que són molts els que no volen fer el pas definitiu als cotxes elèctrics, per això aquesta versió híbrida endollable, una versió que compta amb el millor dels motors de gasolina i amb la millor dels motors elèctrics, és una solució intermèdia més que interessant.
El Citroën C5 Aircross PHEV, un SUV amb una rebaixa de més d'11.000 euros
Tenint en compte que els PHEV no són models que es poden equiparar quant a preu als models amb motors de combustió, en Citroën han decidit, tal com podem veure en quecochemecompro.com, aplicar una rebaixa de més d'11.000 € a aquesta versió PHEV. Una rebaixa que neix fruit de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del govern a través del Pla MOVES sempre que lliurem un vehicle antic a canvi.
D'aquesta forma, tal com podem veure a l'esmentat mitjà, el preu de partida d'aquesta versió híbrida endolla parli del Citroën C5 Aircross se situa just per sobre dels 33.000 €, un preu que evidentment també va unit a condicions específiques de finançament.
Com no, el punt fort d'aquest model és el seu motor PHEV, en aquest cas de 180 cavalls, que li garanteix poder lluir l'etiqueta ZERO de la DGT i poder beneficiar-se de tots els seus avantatges i, també, tenir autonomia en manera elèctrica de més de 50 km. D'aquesta forma, es converteix en un model perfecte per al dia a dia a la ciutat així com per a llargs viatges en carreteres i autopistes.
Tot sembla indicar que, gràcies a aquest bestial descompte, és molt probable que les xifres d'aquesta versió lliure endollable del C5 Aircross augmenten de forma notable. Falta saber, això sí, si es convertirà en un digne rival d'altres models d'aquest segment amb aquest motor tan d'èxit com el Peugeot 3008 PHEV.