Citroën sempre s'ha caracteritzat per ser un fabricant perfecte per a aquells que buscar un model amb una molt bona relació qualitat preu, especialment per a aquells conductors que busquen models senzills però no volen acudir a marques low-cost com és el cas de Dacia, la marca low-cost per excel·lència a Espanya, o MG, un fabricant que està arrasant en els últims anys al nostre país.

No és casualitat llavors que sigui ara precisament el model més barat de la marca francesa el que, per molt que es vagi a acomiadar dins de poc del mercat, es converteixi en un rival directe de models com el Dacia Sandero, malgrat ser un model evidentment d'una qualitat molt superior al romanès.

 

I aquest model no és cap altre que el Citroën C3, un utilitari que desapareixerà dins de poc del mercat espanyol per facilitar l'arribada de la nova generació, una nova generació en la qual Citroën ha transformat aquest model en un petit SUV urbà.

El Citroën C3 més senzill és una ganga

Perquè aquest model s'acomiadi per la porta gran, el Citroën, tal com podem veure a la secció d'ofertes de la marca francesa, ha decidit llançar una promoció que converteix a la versió d'accés d'aquest utilitari en una de les grans gangues actualment a les carreteres espanyoles.

I és que, sempre que complim totes les condicions de finançament que proposen a la marca, la versió d'accés d'aquest model se situa just per sobre dels 13.000 €, és a dir, es mou en el mateix rang de preus en el qual es mou el Dacia Sandero, un model molt més senzill en tots els sentits.

 

És cert que la versió més bàsica d'aquest Citroën compta amb un motor de tan sols 83 cavalls de potència associat a una transmissió manual i un equipament en el qual no és que pugui presumir de tenir l'últim en tecnologia del mercat, però sí que és cert també que, comparant-ho amb el Dacia, acaba sent una opció molt més interessant a un preu molt similar.

Malgrat que no se sap encara la data exacta en la qual aquest model acabarà desapareixent del mercat, que la marca hagi fixat com a data final per a aquesta oferta el proper 31 de març comença ja a donar algunes pistes sobre el final definitiu d'un model que apunta a sortir del mercat espanyol aconseguint molt bones xifres de vendes.