Amb més de 5.000 matriculacions en el que portem d'any, el Citroën C4 pot presumir de ser el cotxe més venut de la marca francesa al nostre país, ocupant la 14a posició del rànquing general de cotxes al nostre país, un dels models més buscats als concessionaris espanyols.

Un èxit que passa, com bé saben a la marca francesa, per una proposta clarament diferenciada a la resta de compactes al nostre país. I és que, si bé és cert que aquest model forma part precisament d'aquest segment, en Citroën van voler donar-li una imatge molt més agressiva i amb un disseny que s'apropa molt més als SUV, convertint-lo en un crossover molt atractiu en tots els sentits.

 

S'hi ha de sumar també que, com sol ser habitual és la marca, en Citroën han apostat per fixar uns preus que converteixen a aquest C4 en un dels contactes amb millor relació qualitat preu actualment a les carreteres espanyoles, i més tenint en compte precisament que té un disseny que l'apropa molt més a tot estirar que als rivals directes del seu segment, amb qui juga a favor en aquest sentit.

La versió elèctrica del Citroën C4 és una de les gangues ara a Espanya

Però el millor de tot en aquest cas és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la marca decidit aplicat el descompte de més de 9000 € a la versió elèctrica d'aquest model, una versió que té molt menys quota de mercat però que per a molts resulta molt més interessant. Entre altres coses perquè, si bé és cert que la inversió inicial és molt més gran, a la llarga l'estalvi en combustible acaba sent molt més gran també.

Amb un preu de partida que es queda per sota dels 28.000 € comptant precisament amb aquest descompte del que ja estan inclosos tots els possibles ajuts del govern, aquest model es converteix així en un dels elèctrics més polivalents del mercat, sobre tot el que es refereix a possibilitats quant a habitabilitat i capacitat de càrrega, molt més gran que alguns d'elèctrics pensats gairebé exclusivament per a usos urbans.

 

El seu motor és de 136 cavalls de potència i la seva bateria de 50 kW hora li permet tenir una autonomia que supera els 350 km, xifres ja més que respectables, especialment si tenim en compte que no és un model pensat per realitzar llargs viatges a la carretera i autopistes, on l'autonomia sí que pot arribar a ser un problema en alguns casos.