Marques com Mercedes, BMW i Audi no han estat ni seran fabricants pensats per a aquells conductors que tenen pressupostos ajustats, sinó més aviat al contrari, per a conductors que estan disposats a pagar molts més diners que el que pagarien per un cotxe generalista per tenir al canvi un producte d'una qualitat més gran en tots els sentits.

És més, tan sols fa falta veure els preus que tenen alguns dels millors models de les prèmium alemanyes per adonar-se que van dirigits a un públic molt reduït. Això sí, com bé saben tant el Mercedes com el BMW com l'Audi, per molt que siguin marques prèmium que tinc molt mercat i molt reconeixement a nivell mundial, hi ha marques que se situen fins i tot per sobre, i una d'elles és Porsche.

 

Precisament ha estat la marca esportiva i de luxe del grup Volkswagen la que acaba de llançar al mercat un model que, si bé és cert que pot presumir de ser de les opcions més polivalent centre del seu segment, és tan car que segurament aconseguirà poques vendes, segurament moltes menys de les quals ronyo els seus equivalents als concessionaris de les marques prèmium.

El Porsche Cayenne GTS 2024 és molt top, i molt car

No és cap altre que el Cayenne GTS, la versió més esportiva i més ben dotats en tots els sentits d'un dels models més reeixits del fabricant alemany. En aquest cas es tracta d'un model que arriba amb un motor de gasolina V8 amb 4 l amb dos turbo i de 500 CV de potència associat a una transmissió automàtica per convertidor de parell amb 8 relacions i a un sistema de tracció integral permanent.

 

D'aquesta forma, aquest model pot presumir de ser un tot en un, és a dir, un model esportiu, un familiar i un 4x4 amb el que no tindrem cap tipus de problema en afrontar segons quins terrenys. Com no podia ser de cap altra forma sent com és un dels millors models de la marca de luxe, aquest Porsche arriba amb l'últim en tecnologia del mercat i amb les millors qualitats disponibles en el fabricant, que el converteix en una de les opcions més luxoses sense arribar als preus dels cotxes més cars.

Això sí, tenint en compte que el preu de partida és de gairebé 165.000 €, un preu pot ser més gran depenent d'alguns extres, és més que evident que no és un model pensat per a la majoria de conductors.