Fa ja molts anys que la immensa majoria de famílies a Europa que anteriorment optaven per comprar una berlina o un monovolum compren ara un SUV, la carrosseria que està triomfant a les carreteres del vell continent.

No és casualitat llavors que un model com és el Volkswagen Tiguan porti molts anys aconseguint moltes més vendes que altres models de la marca alemanya, especialment d'un Volkswagen Passat que ja forma part de la història. En el cas del Tiguan, se situa un esglaó per sobre dels seus germans petits, els de T-Roc, T-Cross i Taigo, posicionant-se així com una opció perfecta per a aquelles famílies que necessitin un extra quant a capacitat de càrrega i habitabilitat sense arribar a ser un model tan gran i tan car com és el cas del Touareg, amb un preu que s'apropa molt més a les prèmium.

 

El millor del Volkswagen Tiguan és que, com bé saben els que estan interessats en aconseguir un d'ells, compte amb diverses versions mecàniques en la seva gamma, sent evidentment la que compta amb un motor híbrid endollable la més interessant de totes referent a consum.

El Volkswagen Tiguan híbrid endollable té un descompte de gairebé 9000 €

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la marca alemanya ha optat per aplicar un descompte de gairebé 9000 € a aquesta versió, pel que el Tiguan amb motor híbrid endollable té un preu de partida que es queda just per sobre dels 40.000 € sempre i quan, això sí, es financi la compra amb el fabricant.

Com no podia ser de cap altra forma, la seva mecànica híbrida endollable de 245 cavalls que arriba associada una transmissió automàtica es converteix en el seu millor argument de venda, entre altres coses perquè és un motor que li permet tenir més de 50 km d'autonomia en manera 100 × 100 elèctric i, al seu torn, afrontar llargs viatges en carreteres i autopistes sense el problema dels elèctrics cigars gràcies a comptar amb un motor de combustió.

 

Això sí, si optem per carregar el cotxe diàriament i realitzar pocs quilòmetres, la immensa majoria d'aquests quilòmetres es realitzaran en manera elèctrica, per la qual cosa el seu consum acabarà sent extremadament baix, un dels seus punts a favor. Una vegada s'acaba la càrrega de la bateria, evidentment entra en joc el motor de combustió, pel que el seu consum serà el mateix que el qualsevol altre SUV de les seves característiques.