Fa ja molts anys que BMW va començar a apostar de forma evident pels SUV, una carrosseria que els alemanys van intuir que s'anava a convertir en la més important tant a Espanya com a Europa.

Si bé és cert que el fabricant de Munich ha continuat apostant per un altre tipus de cotxes com és el cas de les berlines, tan sols fa falta veure l'enorme catàleg de SUV que té el fabricant alemany per fer compte que és una de les carrosseries en què més han invertit.

 

El curiós en aquest cas és que BMW ha estructurat el seu fill del seu basant-se en dos criteris, d'una banda els SUV amb una carrosseria més lògica i normal com és el cas dels X1, X3, X5 i X7 i, per un altre, els models amb un toc més esportiu quant a la seva carrosseria, models SUV cupè com és el cas del X2, el X4 i el X6.

El nou BMW iX2 apunta èxit a Europa

Alguns d'aquests models compte ja amb les seves versions elèctriques, com és el cas del BMW iX1. Seguint amb l'aposta per electrificar cada vegada més la seva gamma, BMW té preparat el seu pròxim llançament, que no és altre que el BMW iX2 un model que, encara que el seu nom podria indicar que és d'una mida més gran que el iX1, seguirà, com passa amb el X1 i el X2, estant un esglaó per sota quant a dimensions, encara que vas comptant evidentment amb un disseny més esportiu.

 

Sent com és un model prèmium, i encara que no se saben oficialment els seus preus, és evident que no serà un model precisament barat. Hi ha qui apunta ja que la versió més senzilla de totes podria rondar els 50.000 € encara que, això sí, es tracta d'un model que arribarà molt ben dotat de sèrie, en les seves versions més senzilles amb una bateria que li permetrà tenir ni més ni menys que 480 km d'autonomia. Un altre aspecte positiu d'aquest nou model és que permetrà carregar la seva bateria fins al 80 % en menys de 30 minuts.

Falta saber ara si aquesta nova versió elèctrica millorarà les xifres de la versió de combustió, entre altres coses perquè el X2, per molt que sigui un model molt interessant en molts sentits, s'ha quedat molt per darrere de les vendes del X1 malgrat tenir unes dimensions molt semblants.