En BMW tenen un objectiu molt clar de cara al proper any, i aquest no és cap altre que el de recuperar el terreny perdut en aquest 2022 i, sobretot, intentar retallar distàncies respecte als seus competidors prèmium a Espanya, Mercedes i Audi. Es pot tenir en compte que, malgrat que encara falta menys dies perquè acabi aquest curs, és més que probable que la marca de Munich cap com la tercera marca prèmium més venuda a les nostres carreteres, just per darrere dels seus dos rivals directes.
És per això que, per molt que els que vagin a un concessionari de BMW no ho facin precisament a la recerca de gangues, la marca alemanya optat ara per aplicar un interessant descompte encara en les versions al seu torn més interessants del seu X1, en el seu que acaba d'estudiar la seva tercera generació.
Com sol passar en aquests casos, el fet que aquest model acabi d'estrenar generació el converteix en una opció molt més atractiva que la dels seus rivals directes, entre altres coses perquè compta amb un nivell de disseny, tecnologia i equipament superior al del seu rival és el Mercedes i Audi.
L'oferta del BMW X1 híbrid endollable
Això sí, més enllà d'intentar potenciar les vendes de les versions amb motor de combustió d'aquest X1, a la marca alemanya volen fer el mateix també amb la versió híbrida endollable, una opció perfecta per a aquells per buscar un model prèmium amb un alt grau d'electrificació però que no volen fer el pas directe als models 100 × 100 d'elèctrics.
En aquest cas, el motor passa per la unió de motor de gasolina 1.5 litres TwinPower Turbo de tres cilindres que desenvolupa una potència de 136 CV i 230 Nm de parell màxim i un petit motor elèctric de 80 kW (109 CV) i 247 Nm de parell màxim. Així, aquest motor acaba lliurant 245 CV i 477 Nm respectivament i compta amb una caixa de canvis automàtica Steptronic de set velocitats i un sistema de tracció total xDrive. El millor en aquest cas és que, gràcies a la bateria d'ions de liti de 16,3 kWh (14,2 kWh de capacitat útil), aquest BMW X1 PHEV pot circular fins a 83 quilòmetres en manera 100% elèctric segons el cicle WLTP.
El preu de partida és de 51.000 euros, un preu que pot rebaixar-se amb les promocions internes de la marca així com amb els ajuts del Pla MOVES del govern, el pla per incentivar la venda de models amb etiqueta 0 de la DGT. Una oferta molt top per a un dels models més interessants de la marca alemanya ara a Espanya.