Com bé saben totes i cada una de les marques de pes al nostre país i en la resta de mercats europeus, el segment dels B-SUV s'ha convertit en un dels més potents a nivell de vendes en els últims anys. És més, tan sols fa falta veure la llista dels models més venuts a Europa per adonar-se que aquest segment és un dels més disputats i alhora dels més reeixits.

Es pot tenir en compte a més que és un model que permet que entre de l'opcions de diferents mides, per la qual cosa la competència una és major. Un bon exemple d'això és que en el competeix en models com el Dacia Duster, que no en té unes de dimensions precisament compactes, així com el Seat Arona, més petit.

 

I precisament són aquests dos models els que segurament per notar l'entrada el joc d'un nou model que arriba des de la Xina amb ganes de robar-los bona parteix de la seva quota de mercat, entre altres coses perquè pot presumir de ser el model d'aquest segment que arriba amb canvi automàtic de sèrie a un preu més baix.

El DFSK 500, un SUV urbà low cost molt interessant

No és cap altre que el DFSK 500, la nova proposta de la marca xinesa que arriba el nostre país amb, com sol ser habitual en el seu cas, el baix preu com el seu principal argument de venda.

I és que la versió més senzilla d'aquest model pot presumir de tenir un preu que es queda per sota dels 19.000 €, a veure si encara que arriba amb un motor de gasolina de poc més de 100 cavalls de potència però que, ull, compta|explica de sèrie amb el canvi automàtic tipus CVT.

Si bé és cert que aquest tipus de transmissió no és que tingui precisament molt bona fama a causa que, especialment en moments de fortes acceleracions, el seu soroll és molt més gran al d'un altre tipus de transmissions, que sigui una transmissió automàtica és un punt molt a favor d'aquest model especialment per a aquells conductors que ja no volen saber res d'un canvi manual.

 

No deixa de ser un model gaire senzill en tots els sentits, tal com podem veure en les imatges, però es presenta com una opció perfecta per a aquells que busquen un model tant per al dia a dia a la ciutat com per a viatges i escapades sempre tenint en compte les seves característiques.

Això sí, tenint en compte que és un fabricant encara molt desconegut al nostre país, no serà gens fàcil que aquest model s'acabi posicionant com un dels més venuts del segment, encara que sí que pot ser que la robi alguna venda a les versions més senzilles del Dacia Duster o del Seat Arona entre d'altres.