Si bé és cert que, com passa també en altres marques prèmium, a Audi són molt conscients del pes que tenen els SUV avui dia tant a Espanya com en la resta de mercats potents a nivell europeu, també són conscients que alguns dels seus models més barats com és el cas de l'A3, el seu compacte, són també sinònim de bones xifres de vendes a les nostres carreteres.
De fet, per molt que l'Audi Q3 sigui el top vendes de la marca alemanya a Espanya, el segon model més venut dels dels quatre cèrcols és precisament el seu compacte, un model que va acumular més de 5000 matriculacions el passat 2022 al nostre país deixant molt clar que és una de les primeres opcions entre aquells que busquen un compacte prèmium.
Això sí, per molt que a la marca continuin apostant per aquest nou model, entre altres coses perquè realitzaran una actualització de meitat de cinc dins d'aquí a no gaire, saben també que han d'anar a buscar un tipus de conductor que busca un model que es quedi a mig camí entre un compacte, és a dir, un crossover.
L'Audi A3 crossover segueix en fase de proves
En aquest sentit, l'Audi ja l'explorat en aquest terreny, però ho han fet amb el germà petit de l'A3, l'A1, no sé el que compta en el seu amo amb la versió Citycarver, una versió amb una carrosseria Crossover que el converteix en una opció molt atractiva per a aquells que busquen una imatge diferenciada de la resta.
És per això que, com bé saben els que són sempre molt atents a les notícies de la marca alemanya, Audi està treballant en una versió crossover de l'A3, una versió anomenada Allstreet. Tal com apunten des del retorn al fabricant, aquesta nova versió hauria d'arribar el 2024, comptant amb una carrosseria diferenciada de la de l'A3 Sportback i, com no, amb una carrosseria més elevada respecte al terra.
El que sí que se sap ja és que la marca alemanya els dotarà tant de motors de combustió tradicionals com d'opcions i li dones endollables, al seu torn que amb opcions contracció senzilla i també amb opcions amb la seva famosa tracció quattro, motiu pel qual no seria estrany que, tractant-se d'un tipus de carrosseria que estava venut cada vegada més pes a Espanya, les vendes d'aquesta versió superessin fins i tot les de la versió tradicional.