No és comú que una marca, sigui de l'àmbit que sigui, canviï el seu logo de la nit al dia. En els logos hi ha una identitat de marca que sol comptar amb la confiança dels consumidors. I qualsevol modificació pot generar repulsió per part dels clients. I per això és una cosa que les marques no solen dur a terme.
No obstant això, de tant en tant es produeixen petites modificacions poc arriscades que s'adapten als temps que corren. I això és el que ha fet Audi. La firma dels quatre cèrcols ha realitzat uns petits canvis en el seu logotip que pròximament veurem en els models d'Audi i també en tot el que tingui a veure amb la marca.
Audi canvia el seu emblema
Perquè Audi aplicarà aquests canvis tant en els emblemes dels seus models com en tota la seva imatge corporativa. Al llarg de 2023 la marca aplicarà aquests canvis en concessionaris, fàbriques, prospectes, en la seva pàgina web, etc. El fabricant segueix així els passos que ja van seguir marques com Renault, Citroën o BMW.
Per al nou logo, Audi ha recorregut a un estil retro. Deixa de banda el disseny tridimensional que ha predominat en els últims anys i s'acull als dissenys en dues dimensions que s'han posat de moda recentment. Així, els cèrcols cromats deixaran pas a un logo amb fons negre i els cèrcols en blanc. El blanc, per cert, serà substituït pel gris en els models més esportius.

Audi també renova la tipologia i la forma d'identificar els seus models
Encara que aquest no serà l'únic canvi que veurem a Audi pròximament. La marca també canviarà la tipologia en les llegendes dels seus models, tant en el nom del model en la part exterior com en les lletres que hi hagi en la resta del model. Utilitzarà la nova Audi Type.
I una cosa més. Els futurs Audi lluiran el nom del model i la variant al pilar B, donant-li així més notorietat. És la nova manera d'Audi per identificar els seus cotxes.
Aquests canvis començarem a veure'ls en el nou Audi Q8 e-tron per posteriorment veure'ls en la resta de models de la gamma.