Land Rover pot presumir de ser un de les marques amb més prestigi i pes dins del segment dels tot terrenys i dels SUV prèmium. És evident que la creixent demanda d'aquest tipus de models li ha anat de meravella a la marca, que ha vist com ara no són tan sols els amants dels tot terreny i de les aventures lluny de l'asfalt els que s'apropen als seus concessionaris.

En aquest sentit, la marca ha optat per, d'una banda, llançar model dirigits als que busquen un SUV urbà com és el cas de l'Evoque, i, per un altre, continuar apostant per models amb una clara vocació aventurera com és el cas del Defender.

Un Defender que és un dels models més venuts de la marca i que ara s'ha convertit en el protagonista d'una modificació que, sens dubte, no és que passi desapercebuda. Entre altres coses perquè ara compta amb una carrosseria descapotable.

 

Això sí, és important tenir en compte dues coses. D'una banda, que aquesta modificació, aquesta versió descapotable no neix de les fàbriques de la marca anglesa sinó que és fruit del treball d'un especialista holandès, Heritage Custmos.

D'altra banda, i segurament és el que fa d'aquest model encara un model més especial, és que tan sols es fabricaran (de moment) cinc unitats amb un preu que no és que sigui precisament sota.

Ara pots tenir un Land Rover Defender descapotable, però no serà barat

I és que tan sols la modificació de la carrosseria té un preu de, ull, ni més ni menys que 84.700 euros, un preu en el qual no hi ha inclòs el cotxe en qüestió, només el treball de convertir-lo en descapotable.

 

Tenint en compte que el Defender més bàsic de tots té un preu de partida de més de 60.000 euros, el caprici de tenir un Defender descapotable està a l'abast de molt pocs. De fet, els que vulguin gastar-se, com a mínim, 140.000 euros. Evidentment, i més veient que l'especialista fabricarà tan sols 5 unitats d'aquesta versió descapotable, el millor, si es pot òbviament, seria anar cap a el Defender més ben dotat quant a motor per a així tenir un model realment únic.

 

Expliquen des de l'especialista que la idea és començar el treball de modificació (sempre que tinguin comandes, evidentment) a finals d'any, i que basaran la seva oferta en tres opcions quant a colors i tapisseries.

 

El que segur que no tocaran ni modificar és ni el motor ni la part davantera d'aquest Defender, per la qual cosa els treballs se centraran únicament i exclusivament en la part posterior. Un caprici apte per a molt pocs que, això sí, els que se'l puguin donar, veient que l'especialista ha anunciat que tan sols té pensat treballar en 5 models, saben que tindran a les seves mans un model molt particular i únic al mercat dels SUV prèmium.