Com bé saben en totes i cada una de les marques, el rènting és una modalitat de compra que cada vegada s'està tornant més popular al nostre país. Si bé és cert que la gran majoria de marques continuen centrant els seus esforços en les vendes directes, el rènting va guanyant pes a poc a poc al nostre mercat.

Entre altres coses perquè, a diferència del que passava fa ja molts anys, ara també són molts els particulars que opten per aquesta opció. I és que, com bé saben els que tenen un cotxe de rènting, o els que tenen en comptes d'aconseguir un cotxe de rènting, són molts els aspectes positius d'aquest.

 

És cert que el rènting, especialment si no es paga la quota final, no deixa de ser el lloguer d'un vehicle, per la qual cosa en cap cas no podrem recuperar la inversió. Això sí, també és cert que, tenint en compte que la quota mensual entra en serveis com el manteniment, l'ITV, la gestió de multes i l'assegurança a tot risc, cada vegada són més els que prefereixen pagar una quota mensual i oblidar-se de la resta de despeses.

I més tenint en compte que ara ja totes i cada una de les marques del nostre mercat oferir aquest servei. Fins i tot també marques com Dacia o Kia, que basen bona part de les seves vendes en els seus baixos preus.

El rènting del Kia Stonic que el converteix en una millor opció que el Dacia Duster

De fet, dos dels models més senzills d'aquestes dues marques tenen una quota de rènting molt semblant. Tal com podem veure en quecochemecompro.es, la quota mensual del Dacia Duster és de tan sols 243 € al mes.

En aquest cas, tal com en podem veure en el esmentat mitjà, aquesta quota va unida a un contracte de 60 mesos, o el que és el mateix, cinc anys. D'altra banda, el contracte va unit també a la condició de no poder realitzar més de 15.000 km a l'any. Una xifra que, tret que es realitzin llargs viatges, entra dins de la normalitat en el dia a dia de molts conductors espanyols.

 

Per la seva part, com bé en veiem també en el esmentat mitjà, l'oferta de rènting del Kia Stonic deixa el seu preu en 250 € al mes. En aquest cas la quota va unida a un contracte de 60 mesos però, a diferència del Duster, el quilometratge màxim és de 10.000 km a l'any.

Si bé és cert que el Dacia pot presumir de ser un model d'una mida superior i de comptar amb un motor que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, el Stonic, a aquest preu, pot presumir de ser un model amb millor relació qualitat/preu. De fet, segur que seran molts els que, veient la igualtat dels preus, optaran a l'abans pel model coreà que pel romanès.