Com és lògic, la immensa majoria dels conductors al nostre país que tenen al cap anar als concessionaris de marques com Audi, Mercedes o BMW no tenen un pressupost precisament sota. I és que no és que sigui cap secret que les marques prèmium no són prèmium tan sols per la seva qualitat de fabricació o per la seva tecnologia, sinó perquè situen als seus cotxes diversos esglaons per sobre quant a preu respecte a les marques generalistes.

 

Però això no significa que dins dels catàlegs d'aquests fabricants no puguem trobar opcions que, si bé evidentment se situen també per sobre quant a preu dels seus rivals directes, no s'allunyin tant del preu que tenen algun dels models més venuts al nostre país.

Un bon exemple d'això és el model que pot presumir de ser de l'Audi més barat actualment a la venda al nostre país, l'Audi A1, un utilitari prèmium que amb prou feines té rivals directes i que, si bé és cert que la marca alemanya ja han anunciat que deixen de comptar amb ell una vegada acabi el cicle comercial de la seva actual generació, continua sent una opció molt interessant.

L'Audi A1 té un preu temptador

Evidentment és un model que se situa per sobre quant a preu d'utilitaris molt reeixits al nostre país com és el cas del Seat Eivissa, el Peugeot 208, el Citroën C3 o el Opel Corsa, però això no significa que, per a aquells que vulguin donar-se un petit caprici i comptar amb un model prèmium a un preu raonable, no tingui un cost més que assumible.

 

Comptant amb tots els descomptes i promocions, la versió més senzilla d'aquest model té un preu de partida que ronden els 25.000 €, un preu que el converteix en l'Audi més barat del nostre país i en una opció interessant tenint en compte que arriba ben dotat de sèrie en tots els sentits, tant a nivell mecànic com a nivell d'equipament i de qualitat als seus materials.

Evidentment de la marca alemanya són molt conscients que ni has anat ni serà el seu model més venut, però sí que és una alternativa interessant algunes opcions prèmium de la seva categoria com és el cas del MINI o del DS3, encara que en el seu cas compta amb aquest toc potser més prèmium propi de la marca alemanya.