Fiat és una de les marques amb més història a Europa, una marca, ara en mans de Stellantis, que en cap cas no vol convertir-se en una marca low cost. Això sí, els italians fan gust molt bé, i així ho demostren les seves xifres de vendes, que han trobat un buit molt bo al mercat ens els que busquen models amb uns preus molt baixos però no volen anar als concessionaris de Dacia.

En aquest sentit, un dels models més reeixits dels últims anys de Fiat és un dels models que, sense ser potser un rival directe, sí que li està robant vendes al Sandero. No és cap altre que el Fiat 500, l'urbà italià que pot presumir, més enllà de tenir un disseny inconfusible, de ser un dels models de moda a Espanya.

 

I les xifres de vendes són allà per evidenciar-lo. Malgrat que aquest inici d'any no ha estat gaire potent quant a matriculacions per part del 500, aquest mes de març passat sí que ja ha estat molt bo. Amb 1.088 vendes, el model italià ha aconseguit acabar el mes en la desena posició, sent ara el vint-i-dosè model més venut en aquest curs a Espanya.

És cert que el Sandero, que ocupa la catorzena posició en el rànquing, li porta avantatge, però a Fiat saben que tenen al seu catàleg u dels models que més vendes li pot robar al reeixit Dacia. És per això que, amb l'evident intenció de fer d'ell un model encara més venut, Fiat ha optat per aplicar un descompte de gairebé 6.000 euros al seu model estrella.

L'oferta de Fiat que fa del seu 500 la millor alternativa al Dacia Sandero

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu d'aquest Fiat és ara de tan sols 11.065 euros, un preu molt baix gràcies al descompte de ni més ni menys que 5.835 euros.

Però el millor en aquest cas és que no tan sols aquest Fiat és un 'pla b' perfecte al Sandero per la poca diferència de preu que existeix entre aquests dos models, és que el model italià, a diferència del Dacia, compta ja en la seva versió d'accés amb un motor amb un sistema MHEV de micro hibridació que li permet lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT.

En aquest cas, un petit motor de tot just 70 cavalls que, això sí, amb aquesta etiqueta permet al 500 poder moure's per les grans ciutats sense cap problema. Per poder comptar amb un Sandero amb etiqueta ECO hem de pujar un esglaó en la seva gamma, per la qual cosa el seu preu ja no és tan ganga.

Tenint en compte que són precisament les grans ciutats el territori on millor es mou aquest model, aquest punt és un punt molt a favor d'un 500 que, a més, per a molts, compta amb un disseny molt més atractiu que el del Dacia.