No és que sigui precisament cap secret que el Renault Arkana s'ha convertit en una de les grans apostes de la marca francesa els últims temps a Europa. Un model que pot presumir de, més enllà de tenir una excel·lent relació qualitat preu i de comptar en la seva gamma mecànica amb opcions que sempre garanteixen l'etiqueta ECO de la DGT, un disseny cupè que el converteix en una de les opcions més atractives del seu segment, un dels elements claus a les carreteres europees.

Tanmateix, com bé saben en Renault, no seria estrany que d'aquí a uns mesos, una vegada una altra de les grans apostes de la marca francesa s'acabi assentant al mercat espanyol, a Arkana veiés com poc a poc les seves vendes van caient.

 

I és que es pot destacar que Renault té molt clar que el seu Austral s'ha de convertir segurament en el seu model més venut a les carreteres del vell continent. Un Austral que no té cap altra missió que fer a oblidar el fracàs del Kadjar, el model que ha substituït i que va provocar que, amb les seves baixes xifres de vendes, Renault no hagi estat en els últims temps una marca important en un dels augments clau a Europa.

El Renault Austral, el model clau de la marca a Europa

Tan sols fa falta veure les diferències de disseny entre aquests dos models per adonar-se'n que l'austral és el que millor representa la nova estratègia quant a estètica del fabricant francès, un nou llenguatge de disseny que ja s'ha incorporat també a altres models i que ha d'ajudar-la a diferenciar-se de la resta dels seus rivals directes.

Com no podia ser de cap altra forma tenint en compte l'èxit d'aquest tipus de mecàniques a Espanya i a Europa, regala optat per continuar apostant en el seu Austral per mecàniques amb sistemes de micro hibridació lleugera i mecàniques híbrides, una gamma mecànica que de fet comparteix amb l'Arkana.

 

El millor en aquest cas és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, les dues versions d'accés d'aquests dos models tenen un preu molt similar, quedem a les dues molt a prop dels 30.000 €. Així, tenint en compte que l'austral és un model molt més modern, amb més tecnologia i un disseny segurament molt més atractiu tenint en compte que pot presumir de tenir el nou llenguatge de disseny de la marca, no seria estrany que acabarà sent un model més venut que el SUV cupè a Europa.