Ford és una marca generalista, i com a bona marca generalista que és sap molt bé que el que té que fer per aconseguir millors xifres de vendes és anar ajustant a poc a poc els seus preus tal com fan la resta dels seus rivals en mercats com l'espanyol i l'europeu.

Una marca que fa molts anys que és una referència en alguns segments, i que ha estat i és una de les marques que precisament més ha apostat per la carrosseria de moda al vell continent: els SUV.

I és que són ni més ni menys que cinc els models americans que estan a la venda amb aquest tipus de carrosseries al nostre mercat. Això sí, quant a qualitat i a prestacions, un destaca per sobre de la resta. Com no podia ser de cap altra manera es tracta del més car de tots, el Ford Explorer.

 

En aquest cas, no estem precisament davant d'un SUV pensat per allà per a la ciutat com a si que passa amb models com el Puma o el Kuga, sinó en un model que permet a aquells que el condueixin poder sortir de l'asfalt sense cap problema i endinsar-se a les carreteres i terrenys més complicats.

El Ford Explorer és, per a molts, una opció fins i tot més interessant que les prèmium

Un model que, com passa amb d'altres són de grans dimensions com és el cas del Volkswagen Touareg, s'allunya molt quant a preu de la resta dels seus germans petits.

En aquest cas, tal com podem veure de quecochemecompro.es, el preu de l'única versió disponible d'aquest són de grans dimensions al nostre país supera els 80.000 € gràcies al descompte de més de 7000 € sempre i quan financem la compra amb la marca americana.

És més que evident que, com passa amb el model alemany, no són pocs els que, disposats a gastar-se una quantitat de diners tan alta com és aquest cas, prefereixen anar a buscar models prèmium de marques com BMW, Audi o Mercedes. Això sí, cap d'aquests models no pot presumir de tenir la relació qualitat preu que té aquest Ford.

 

I és que la marca americana ha dotat la seva SUV de més dimensions i prestacions amb un motor híbrid endollable de més de 450 cavalls de potència. Una mecànica que, sent com és un híbrid d'aquest tipus, li permet a més poder circular durant més de 50 km en manera 100 × 100 elèctric, el que el converteix també en una molt bona solució per a aquells que busquin un model amb qui poder circular tranquil·lament les zones de restriccions.

A més, tenint en compte que és un model pensat també per als amants de les aventures, compte amb una transmissió automàtica i una tracció total que li permet poder afrontar els terrenys més complicat sense cap problema, alguna cosa que alguns dels seus germans petits sens dubte no poden dir.