Sent com és una de les marques més veteranes de la indústria, en Ford saben molt bé que, per molt que visquem ara en un món globalitzat el que és possible comprar qualsevol tipus de producte de qualsevol país, en un mercat com el de la indústria d'automòbil hi continuen havent grans diferències respecte als gustos dels consumidors.

En aquest sentit, no és que sigui precisament cap secret que res tenen que veure els gustos dels consumidors en mercats com l'asiàtic, l'europeu o l'americà, cada un d'ells amb les seves peculiaritats i amb els seus models estrella.

 

És per això que, com ha ocorregut històricament com continua ocorrent ara, les marques decideixen no tenir precisament el mateix catàleg en tots i cada un dels mercats, sinó que s'adapten a les necessitats dels diferents tipus de consumidors. Tanmateix, això no significa que de tant en tant algunes marques optin per posar al mercat models que triomfen en altres mercats i veure si realment el resultat és l'esperat.

El Ford Bronco és el model més car de la marca americana ara a Europa

Un bon exemple d'això és el que acaba de realitzar la marca americana a Europa, on ha decidit començar a comercialitzar el seu Bronco, un dels models més reeixits del fabricant al seu mercat natal, el dels Estats Units, i que arriba a Europa per competir amb models molt assentats a les carreteres del vell continent com és el cas del Mercedes Classe G o el Jeep Wrangler.

Tan sols fa falta veure les imatges d'aquest Ford per adonar-se que es tracta d'un tot terreny al més pur estil americà, és a dir, amb unes dimensions considerables i un aspecte molt rude i dur.

 

Evidentment en la marca americana saps molt bé que en cap cas aquest model no es convertirà en el seu model més venut en Europa, primer perquè és un model que forma part d'un segment molt minoritaris no esteu i segon perquè, tal com podem veure en quecochemecompro.com, no és que sigui precisament un model barat.

I és que la versió més senzilla de totes frega els 90.000 €, un preu que, per molt que arribi amb un motor de més de 300 cavalls de potència, una tracció a les quatre rodes i molt equipament de sèrie així com unes capacitats off road gairebé inigualables, el deixa gairebé fora del mercat.