És de sobres conegut que el principal argument de venda que ha convertit el MG ZS en un dels models més venuts a les nostres carreteres és el preu que té aquest SUV xinès.

I és que, tal com podem veure en el configuradors de la marca, la versió més senzilla d'aquest model té un preu de partida que es queda per sota dels 15.000 euros. Un preu que, això sí, arriba evidentment associat a condicions específiques de finançament, per la qual cosa al final del procés el preu final acabarà sent més elevat tenint en compte comissions i interessos.

 

Una versió d'accés que compta amb un motor de gasolina de 106 cavalls de potència associat a una transmissió manual i que no compta amb cap tipus d'hibridació, per la qual cosa no pot lluir l'etiqueta ECO de la DGT. És per això que, especialment entre aquells que consideren que poder lluir l'esmentada etiqueta de la DGT és un argument important en la seva compra, apareix una opció del nostre mercat que és una mica més car però que molts consideren una opció molt més raonable.

El Kia Stonic MHEV és un SUV senzill però amb etiqueta ECO de la DGT

No és altre que el SUV més senzill de Kia, el Stonic, un model que se situa per sota d'opcions bastant més ben dotats en tots els sentits com són el Sportage o el Niro però que, tal com podem veure al configurador de la marca coreana, compta amb una versió amb un motor micro híbrid que té un preu de partida finançat que es queda just per sobre dels 18.000 euros.

 

En aquest cas es tracta de la versió que arriba de 100 cavalls de potència associat a un sistema de transmissió manual, una mecànica amb una potència molt similar a la del MG, però amb un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'esmentada etiqueta així com acabar oferint consums més baixos, especialment en entorns urbans.

És cert que es tracta d'un dels models més senzills de Kia i que a nivell de tecnologia no és precisament una de les opcions més interessants del mercat, però és un model que pot presumir de poder lluitar de tu a tu amb el MG sense cap tipus de problema, fins i tot en algunes coses situacions del model low-cost.

No és casualitat llavors que sigui un dels models més venuts de la marca coreana, encara que, almenys de moment, continuï estant per darrere del ZS, un model que està arrasant.