Com sol passar amb Dacia, el Spring, la primera aventura al 100 × 100 elèctrica de la marca romana, pot presumir de ser el model més barat del seu segment al nostre país. Un petit SUV elèctric de dimensions molt reduïdes però que, això sí, tenint en compte les seves prestacions mecàniques, està pensat gairebé exclusivament per a una conducció urbana.

I és que la versió més senzilla d'aquest model, que té un preu comptant amb totes les promocions i descomptes que es queda per sota dels 13.000 €, compte de sèrie amb un motor de tot just 45 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir una mica més de 200 km d'autonomia, xifres que evidencien el caràcter urbà d'aquest model i que no fan una altra cosa per convertir-lo gairebé en un model al·lèrgic a autopistes i carreteres.

 

Però el problema per a Dacia no és que aquest model tingui unes prestacions que provoca que molts conductors facin enrere, sinó que no és cap altra que MG la que ha llançat recentment al mercat un model que, malgrat que és evidentment més car, pot presumir de ser segurament el millor elèctric actualment al nostre país és el que es refereix a qualitat preu.

El MG4, un compacte elèctric molt top en tots els sentits

No és altre que el MG4, un model de dimensions idèntiques al qual tenen la Volkswagen ID.3 o el Cupra Born però que, com bé saben és que estan interessats en un d'ells, pot presumir de tenir un preu molt més baix que els models del grup Volkswagen.

De fet, tal com podem veure en quecochemecompro.com, comptant amb totes les promocions de la marca així com la totalitat dels ajuts del Pla MOVES, el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest model es queda just per sobre dels 20.000 €, és a dir, aquest compacte elèctric pot presumir fins i tot de ser més barat que models com el Seat León i, evidentment, que el Volkswagen Golf.

Però el millor en el seu cas és que, malgrat que és un model senzill en les seves qualitats, pot presumir de tenir un motor de 170 cavalls i la bateria que li permet tenir més de 350 km d'autonomia, així com l'equipament de sèrie que no té res qualitat que tenen la immensa majoria dels compactes generalistes del nostre país en les seves versions d'accés.

Evidentment el Dacia Spring continua sent el model elèctric més atractiu quant a preu nostre país, però segur que seran molts els que, veient el preu d'aquest MG4, preferiran fer un petit esforç econòmic per fer-se amb un model molt millor en tots els sentits.