Són pocs els models que poden presumir de ser una autèntica institució en el seu segment. El Dacia Duster és un d'ells. Un model que, si bé és cert que molts continuen posant en dubte tenint en compte el seu caràcter low-cost, no deixa de ser un dels SUV més venuts a les carreteres europees, un model molt d'èxit evidentment gràcies a la seva excel·lent relació qualitat preu.

I és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, el preu de partida de la versió més bàsica d'aquest model es queda per sota dels 17.000 €, una versió senzilla però que compta de serie amb un motor bifuel que li permet lluïr l'etiqueta ECO de la DGT, la qual cosa es converteix al seu torn en un dels seus millors arguments de compra.

 

Això sí, es pot destacar que, com bé saben a la marca romanesa, el Duster no és l'únic vaig saber de la seva mida que pot presumir de tenir una excel·lent relació qualitat preu. De fet, no és cap altre que el MG ZS, un SUV molt atractiu per preu, un dels models que més vendes li està robant a low-cost en els últims temps.

El SsangYong Tivoli, un SUV poc reeixit però molt atractiu

Tanmateix, el model low-cost de la marca xinesa no és tampoc l'única opció de cara a buscar una alternativa al Duster. En aquest sentit, com bé saben els que busquen un model també amb un preu molt ajustat però amb bones prestacions en tots els sentits, el SsangYong Tivoli pot pes m'està veient a ser una opció molt interessant.

Entre altres coses perquè, tal com podem veure en quecochemecompro.com, el model coreà té un preu de partida que es queda just per sota dels 18.000 €, és a dir, té un preu molt similar al que té el Dacia, però al seu torn arriba molt millor dotat de sèrie, especialment quant al seu motor, un gasolina de 129 cavalls de potència.

 

Per molt que sigui un motor que no arriba amb cap tipus de micro hibridació i sigui un motor de combustió tradicional i per tant no pugui lluir l'etiqueta ECO de la DGT, es presenta com una opció potser més interessant per als quals no buscar un model tan sols per al dia a dia a les grans ciutats. A més, el seu equipament de sèrie és més complet que el del Dacia, per la qual cosa la petita diferència de preu acaba valent la pena.